Ce a însemnat școala în pandemie pentru Suedia, țară care a refuzat măsuri dure de izolare: 15 elevi și aproape 30 de profesori internați în total la ATI, în primul val Covid-19 – raport

Foto: Pixabay.com

Prima parte a pandemiei Covid-19, din primăvara anului trecut, a avut un efect limitat asupra școlilor din Suedia, țară care, spre deosebire de majoritatea covârșitoare a statelor lumii, a evitat restricțiile și izolarea și a preferat, mult timp, doar să “recomande” distanțarea fizică în spațiile publice. Câteva date despre impactul epidemiei au fost publicate într-o raportare transmisă de mai mulți specialiști publicației New England Journal of Medicine și publicată la începutul acestui an.

Raportarea face trimitere la cazurile grave de Covid-19 înregistrate și notează că:

Semnatarii raportării notează că este vorba despre o rată de incidență scăzută pentru forme grave de. Covid-19 în rândul elevilor preșcolari și școlari, fiind nevoie de internare la terapie intensivă pentru circa 1 din 130.000 de copii.

Detalii – pe New England Journal of Medicine

Suedia a avut parte de o agravare treptată a crizei Covid-19, evoluție ce a continuat în a doua parte a anului, dar și în aceste condiții a continuat școala față în față, doar cu recomandări de igienă sporită, pentru toate clasele cu excepția ultimilor ani de liceu, care au trecut la predare online – detalii pe TheLocal.se.

Exit mobile version