VIDEO Modelul hibrid în școli poate fi gândit să funcționeze, spune Elisabeta Moraru, country manager Google România / Principiile companiei privind tehnologia în mediul școlar: acces oriunde și oricând, profesorul nu poate fi înlocuit

Elisabeta Moraru / Foto: INQUAM Photos - George Calin

Google, companie care săptămâna aceasta și-a prezentat o serie extinsă de schimbări în suita de programe pentru educație, crede că o “clasă nu trebuie să se predea doar online, doar offline, ci poate fi gândită într-un model hibrid”, a spus joi Elisabeta Moraru, country manager Google România, în cadrul conferinței Curs de Guvernare. Ea a prezentat felul cum vede Google sistemul învățământului preuniversitar, insistând pe sprijinul acordat profesorului, “pe care tehnologia nu îl poate înlocui”.

Ea a prezentat rolul tehnologiei pentru a-l ajuta pe profesor să-și îmbunătățească productivitatea și eficiența și de a oferi soluții inclusiv părinților, care să aibă o comunicare mai bună cu mediul școlar, dar și soluții pentru situații în care există probleme de conectivitate sau acces la platforme.

Declarațiile sale vin în contextul în care Google a prezentat un rebranding al suitei sale de programe pentru educație, rebranding completat de peste 50 de schimbări în Classroom, Meet, în soluțiile de stocare sau de acces la conținut educațional. Detalii aici

Elisabeta Moraru – country manager – Google România, la conferința Curs de Guvernare:
VIDEO Declarațiile integrale ale Elisabetei Moraru:
Citește și: Școli mai bune: Elevii au rezultate superioare când profesorii petrec mai mult timp predând efectiv la clasă și sunt mulțumiți de locul de muncă și când există un echilibru academic și socio-economic între colegi – analiză pe baza PISA-TALIS
Exit mobile version