BREAKING Subiectele la Limba română de la Evaluarea Națională pentru clasa a IV-a. Textul suport aparține unui autor contemporan, Cristina Donovici: „O girafă în spațiu”

Foto: captură - subiect

Elevii de clasa a IV-a au susținut marți, 16 mai, proba la Limba română din cadrul Evaluării Naționale. Textele suport aparțin autoarei contemporane Cristina Donovici. La ultimul exercițiu, sarcina a fost să redacteze un text de cel puțin 6 rânduri, în care să prezinte 4 idei despre cartea preferată, conform documentelor primite de elevi la test, consultate de Edupedu.ro.

Subiectele sunt pe două numere, iar elevii au avut la dispoziție 60 de minute pentru a le rezolva.

La testul 1, elevii au avut textul „O girafă în spațiu”, adaptare după o povestire de Cristina Donovici. La testul 2, textul a fost „O zebră în cosmos”, adaptare după o povestire de Cristina Donovici.

Limba română – Testul 1:

Limba română – Testul 2:

Rezultatele elevilor

Articolul 25 – „(1) Rezultatele individuale obţinute la EN nu se afişează/nu se comunică public şi nu se înregistrează în catalogul clasei. Aceste rezultate sunt valorificate la nivelul unităţii de învăţământ prin:

a) elaborarea planurilor individualizate de învăţare, acolo unde aceasta se impune;

b) informarea elevilor şi a părinţilor/reprezentanţilor legali ai elevului asupra stadiului formării şi dezvoltării competenţelor evaluate.

(2) Rezultatele individuale la EN II şi EN VI, cuprinse în fişele de evaluare, sunt supuse unui proces de analiză de către cadrul didactic şi de către colectivul de catedră din fiecare unitate şcolară. În urma acestei analize, cadrul didactic decide, acolo unde este cazul, elaborarea planului individualizat de învăţare al elevului, instrument fundamental de remediere/dezvoltare/ orientare care cuprinde informaţii diagnostice şi prognostice în vederea orientării şi optimizării învăţării. Decizia privind elaborarea planului individualizat de învăţare al elevului se ia coroborând rezultatele la EN cu datele şi observaţiile înregistrate de-a lungul parcursului educaţional al elevului.

(3) Planurile individualizate de învăţare ale elevilor sunt comunicate părinţilor/reprezentanţilor legali ai elevilor.”

Exit mobile version