Înscrieri deschise până pe 28 aprilie 2024: viitorii robocampioni se pregătesc pentru ed­iția de anul acesta a concursului de robotică școlară Nextlab.Tech, înscris în calendarul Ministerului Educației (P)

Se apropie termenul limită pentru înscrierile la ediția 2024 a prestigiosului concurs de robotică școlară Nextlab.Tech, care este 28 aprilie 2024. Acest concurs major, recunoscut ca cea mai amplă competiție de robotică școlară din România, este o șansă pentru viitorii inovatori și constructori de tehnologie. Sponsorul principal național este Banca Comercială Română.

Organizat în parteneriat cu Colegiului Național „Sfântul Sava” din București, concursul este o oportunitate extraordinară pentru elevii pasionați de STEM (Știință, Tehnologie, Inginerie și Matematică) să-și etaleze creativitatea și abilitățile inginerești. Accesul la competiție este gratuit, facilitând participarea unui număr cât mai mare de tineri talentați, indiferent de backgroundul lor economic.

Înscrierile se realizează prin intermediul platformei https://robo.nextlab.tech, concepută pentru a oferi o experiență de înscriere fluidă și accesibilă. Concursul beneficiază de includerea în calendarul Ministerului Educației Naționale, la secțiunea “cu finanțare”, subliniind astfel importanța strategică a inițiativei în promovarea educației tehnologice avansate în rândul tinerilor.

Nextlab.Tech nu este doar un concurs, ci o platformă de lansare pentru viitorii lideri în tehnologie și inovație. Participanții vor avea ocazia să lucreze cu kituri de robotică de ultimă generație și să participe la ateliere conduse de experți în domeniu, îmbunătățindu-și competențele în programare și design mecanic.

Foto: Nextlab.tech
Elevii își dezvoltă competențele tehnice esențiale în inginerie și programare, își îmbunătățesc abilitățile de gândire critică și de rezolvare a problemelor

Participarea în competiția de robotică Nextlab.Tech oferă elevilor avantaje semnificative, cum ar fi dezvoltarea competențelor tehnice esențiale în inginerie și programare, îmbunătățirea abilităților de gândire critică și de rezolvare a problemelor, precum și oportunitatea de a-și îmbunătăți abilitățile sociale prin lucrul în echipă și interacțiunea cu colegii din diferite medii. Anul acesta se vor acorda și premii în bani.

Profesorii primesc adeverințe care recunosc efortul și dedicarea lor în sprijinirea educației tehnice

Pe lângă beneficiile directe pentru elevi, profesorii primesc adeverințe care recunosc efortul și dedicarea lor în sprijinirea educației tehnice, aceste documente putând contribui la avansarea profesională și la recunoașterea competențelor didactice în cadrul comunității educaționale.

Concursul este organizat de Asociația „Clubul Informaticii Economice CyberKnowledgeClub” (CKC) fondată de cadre didactice ale Facultății de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică, ASE București. Sponsorul principal național este Banca Comercială Română. Începând cu 2022 concursul beneficiază de sprijin financiar din partea Ministerului Educației Naționale din România. Sprijinul logistic și tehnologic este oferit de start-up-ul Nextlab.tech. Inițiativa este sponsorizată suplimentar de SAP ROMANIA.

Citește și:
Înscrieri deschise: concursul național de robotică Nextlab.Tech 2024, înscris în calendarul Ministerului Educației / Gratuit oferite participanților: 300 de kit-uri de roboţi, lecţii şi sesiuni de Roboajutor, Robocaravană în școli
VIDEO FOTOGALERIE Finala concursului Nextlab.tech. Andrei Muntean, câștigător premiul III: Am făcut un robot util pentru casă. Mama avea nevoie de această automatizare / Profesorul Alin Zamfiroiu, președintele comisiei de organizare: Dorim să schimbăm atitudinea oamenilor față de învățământ și cunoaștere
Profesoara Petruța Oprișoiu: Chiar dacă suntem o școală din mediul rural, elevii sunt fascinați de lumea roboților. Le-am dat curaj, încredere. Niciodată nu le-am spus „Nu o să puteți!”. Și am reușit
INTERVIU Aurelian Ionescu, președinte Consiliu Educație în IA: Inteligența artificială poate revoluționa educația prin adaptarea experiențelor de învățare și sprijinirea profesorilor
INTERVIU Profesorul Răzvan Bologa: Inteligența artificială poate revitaliza interesul elevilor pentru învățare și am putea estima în timp real competențele lor. Profesorii vor redeveni fascinanți și rezultatele la PISA se vor îmbunătăți
Exit mobile version