Jumătate dintre profesorii din rural, participanți la un sondaj World Vision, spun că elevii lor au pierdut considerabil din materie în pandemie / 80% dintre ei au nevoie de formare pentru educație digitală

Foto: World Vision România

Aproape jumătate dintre profesorii din mediul rural care au participat, în februarie, la un sondaj realizat de Fundația World Vision România consideră că elevii lor au pierdut între 11% și 45% din materie, în pandemie, potrivit unui comunicat al organizației. În 9% dintre cazuri, pierderile au fost majore, între 46% și 80%, arată organizația, care notează și o degradare a notelor în cazul multor copii, în timpul predării online. 

Doi din trei profesori participanți la sondaj spun că e necesar un ghid standardizat pentru educație remedială, iar patru din cinci spun că au în continuare nevoie de formare în domeniul educației digitale.

Profesorii participanți, despre pierderile de învățare ale copiilor:

Potrivit sursei citate, cât timp predarea s-a desfășurat online (octombrie-decembrie 2020), notele multor elevilor din școlile incluse în sondaj au scăzut comparativ cu perioada anterioară: 54% dintre profesori au declarat că notele copiilor nu au suferit modificări semnificative, însă 31% au afirmat că acestea au scăzut.

Profesorii participanți la sondaj, despre educația remedială și adaptarea la digital:
Despre nevoile de resurse materiale în școlile incluse în sondaj:

Foto: World Vision Romania

Exit mobile version