Universitatea Politehnica București cumpără, de aproape 800.000 de euro, publicitate la metrou, pe mașinile STB, panouri stradale și prin SMS pentru postul de știri Euronews România, o direcție dintr-un departament al instituției de învățământ

Foto © LCVA | Dreamstime.com

Universitatea Politehnica București, condusă de rectorul Mihnea Costoiu, vrea să promoveze postul TV de știri Euronews România, pe care îl deține, printr-o campanie estimată la peste 3,8 milioane de lei. Un anunț în acest sens a fost postat pe portalul achizițiilor publice, scrie G4Media.ro.

Achiziția realizată de Universitatea Nationala de Stiinta si Tehnologie Politehnica Bucuresti se va realiza prin licitație deschisă și implică încheierea unui acord-cadru. Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 5 decembrie.

Cheltuielile din contract cuprind servicii de publicitate prin panouri outdoor, ecrane LED outdoor, publicitate la metrou și în stațiile STB, mesaje tip SMS.

Citește mai mult pe G4Media.ro

Foto © LCVA | Dreamstime.comDreamstime.com sprijină educaţia din România şi oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil / Campania Back to school oferă posibilitatea oricărei școli, profesor sau elev să descarce imagini de calitate cu 50% discount.

Exit mobile version