Testele școlare din SUA: Val de note proaste asociate școlii la distanță, în special la limba engleză și în rândul elevilor dezavantajați

Foto: © Karenr - Dreamstime.com

Școala la distanță a produs o scădere abruptă a rezultatelor școlare în rândul elevilor din SUA, potrivit datelor furnizate de districtele școlare, relatează Associated Press. Potrivit sursei citate, școlile din toată țara anunță o explozie a numărului de elevi care nu iau note “de trecere”, număr care a crescut de două până la trei ori în unele locuri. Principalele zone unde se înregistrează asemenea rezultate sunt cele de limba engleză și categoria elevilor dezavantajați sau cu dizabilități.

AP îl citează pe directorul unei școli din Oregon, potrivit căruia “situația a deviat complet de la normal”: 38% dintre notele înregistrate la testele de la sfârșitul lunii octombrie erau “nesatisfăcătoare”, comparativ cu 8% cât se înregistrau, în medie, de obicei.

Printre motivele invocate de profesori pentru această situație: elevii care învață de acasă sar peste teme sau sarcini școlare, dacă nu chiar lipsesc cu totul de la ore. De multe ori, conectivitatea este proastă și nu permite încărcarea sau completarea temelor. Iar profesorii care nu au contact direct și personal cu elevii au mai puține metode pentru a identifica cine rămâne în urmă, mai ales când elevii țin camerele închise în timpul orelor.

AP, despre situația testelor de sfârșit de octombrie:

Potrivit sursei citate, situația a început să se îmbunătățească în momentul în care școlile au început să primească elevi pentru predare față în față, chit că acest lucru s-a petrecut doar pentru perioade scurte de timp.

Iar majoritatea notelor slabe au rezultat din neîndeplinirea sarcinilor, nu din cauza unor răspunsuri greșite.

Photo 182057716 © KarenrDreamstime.com

Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care site-ul Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.

Exit mobile version