Testele școlare din SUA: Val de note proaste asociate școlii la distanță, în special la limba engleză și în rândul elevilor dezavantajați

6.171 de vizualizări
Foto: © Dreamstime.com
Școala la distanță a produs o scădere abruptă a rezultatelor școlare în rândul elevilor din SUA, potrivit datelor furnizate de districtele școlare, relatează Associated Press. Potrivit sursei citate, școlile din toată țara anunță o explozie a numărului de elevi care nu iau note “de trecere”, număr care a crescut de două până la trei ori în unele locuri. Principalele zone unde se înregistrează asemenea rezultate sunt cele de limba engleză și categoria elevilor dezavantajați sau cu dizabilități.

AP îl citează pe directorul unei școli din Oregon, potrivit căruia “situația a deviat complet de la normal”: 38% dintre notele înregistrate la testele de la sfârșitul lunii octombrie erau “nesatisfăcătoare”, comparativ cu 8% cât se înregistrau, în medie, de obicei.

Printre motivele invocate de profesori pentru această situație: elevii care învață de acasă sar peste teme sau sarcini școlare, dacă nu chiar lipsesc cu totul de la ore. De multe ori, conectivitatea este proastă și nu permite încărcarea sau completarea temelor. Iar profesorii care nu au contact direct și personal cu elevii au mai puține metode pentru a identifica cine rămâne în urmă, mai ales când elevii țin camerele închise în timpul orelor.

AP, despre situația testelor de sfârșit de octombrie:

  • În școala din Oregon menționată, inițial nu erau doar evaluări de “nesatisfăcător”, ci exista și un număr foarte mare de rezultate 0,0%, însemând că elevii nu participau absolut deloc la ore.
  • În New Mexico, peste 40% dintre elevii de gimnazoiu și liceu au primit rezultat nesatisfăcător la cel puțin o materie
  • În Houston, 42% dintre elevi au primit cel puțin un F (nesatisfacator)
  • În St. Paul, Minnesota, aproape 40% dintre notele elevilor de liceu au fost F – dublu față de cât se înregistra în mod normal.

Potrivit sursei citate, situația a început să se îmbunătățească în momentul în care școlile au început să primească elevi pentru predare față în față, chit că acest lucru s-a petrecut doar pentru perioade scurte de timp.

Iar majoritatea notelor slabe au rezultat din neîndeplinirea sarcinilor, nu din cauza unor răspunsuri greșite.

Photo 182057716 © KarenrDreamstime.com

Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care site-ul Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Diana Cătălina Popa, profesoară de română la Colegiul „Alecsandri” din Galați, după rezultatele de la simulare: E greu ca în clasa a VIII-a să reușim dintr-o dată să scriem corect și coerent în măsura în care nu am reușit ani întregi, iar principalul motiv este acela că nu citim

Rezultatele simulării Evaluării Naționale 2024 indică faptul că elevii de clasa a VIII-a au probleme la gramatică, de coerență și de exprimare, reiese din analiza făcută de trei profesori de…
Vezi articolul
Radu Gologan / Foto: Digitaliada

Etapa locală a Olimpiadei Naționale de Matematică are loc online, în luna februarie 2022. “Părinții să nu-și închipuie că olimpiada este totul și ea decide copiii care sunt inteligenți și care nu“ – interviu cu profesorul Radu Gologan

Etapa locală a Olimpiadei Naționale Gazeta Matematică are loc online, în luna februarie 2022, potrivit unui anunț al Societății de Științe Matematice din România. Profesorul Radu Gologan a spus, pentru…
Vezi articolul

Anul școlar actual s-ar putea încheia luna viitoare, avertizează sindicatele din învățământ în condițiile în care Guvernul pregătește înghețarea salariilor și a angajărilor

Acest an școlar ar putea să se încheie luna viitoare, scriu într-un comunicat Federația Sindicatelor Libere din Învățământ, Federația Sindicatelor din Educație „Spriru Haret” și Federația Națională Sindicală „Alma Mater”.…
Vezi articolul

Rectorul Universității de Vest din Timișoara, deputatul PNL Marilen Pirtea, acuzat la rândul său de plagiat, îi ia apărarea ministrului Sorin Cîmpeanu, în afacerea plagiatului: Nu s-ar include într-o zonă de plagiat / Pirtea este consilier onorific al premierului Ciucă, acuzat de plagiat în teza de doctorat

Acuzațiile de plagiat la adresa ministrului Educației, Sorin Cîmpeanu, aduse în ancheta jurnalistică de către Emilia Șercan „nu s-ar include într-o zonă de plagiat” în opinia rectorului Universității de Vest…
Vezi articolul