În Anglia, directorii de școli resping apelurile pentru acțiuni remediale, invocând bunăstarea elevilor și profesorilor / Discuții ca materiale de sprijin să fie permise la examenele naționale de anul viitor

Foto: © Pojoslaw | Dreamstime.com

Anglia, națiune unde guvernul stabilea repere internaționale, în urmă cu un an, prin angajamentele privind acțiunile remediale post-pandemie, este în prezent martora unei rezistențe notabile din partea conducerii școlilor față de desfășurarea activităților de recuperare a materiei, iar situația pare să influențeze planurile pentru organizarea examenelor naționale de anul viitor, potrivit relatărilor The Guardian. Atunci, elevii ar putea da GCSE, examen național pe care îl dau elevii care termină anul 11 (cei de 16 ani), având la îndemână materiale de sprijin, conform sursei citate.

The Guardian citează, pe de o parte, un sondaj realizat în rândul directorilor de unități de învățământ din Anglia ce relevă că mai puțin de una din cinci școli din această națiune pregătește programe de recuperare a materiei pentru vacanța de vară. Motivul: directorii spun că sunt îngrijorați mai mult de bunăstarea și sănătatea elevilor și a profesorilor, decât de materia pierdută.

Doar 18% dintre participanții la sondaj au spus că vor oferi programe remediale în vacanță și doar 5% au spus că dau copiilor teme suplimentare peste vară. Reacția directorilor de școli vine în pofida preocupărilor cu privire la pierderile de învățare suferite de copii, ce au determinat guvernul să îndemne școlile să ofere sprijin suplimentar elevilor în această perioadă.

Tot The Guardian semnalează, separat, intenția autorităților de a “compensa” pierderile de învățare din pandemie pentru elevii care vor da anul viitor examenele naționale GCSE și A-Level (date de elevii de 16 și 18 ani) oferindu-le acestora unele facilități.

Foto: © Pojoslaw | Dreamstime.com

Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.

Exit mobile version