Întrebare pentru profesori, în dezbaterea pe legile educației: În ce măsură sunteți de acord ca examenele de admitere să fie organizate separat de către colegiile naționale? – organizația Salvați Copiii

Foto: INQUAM Photos - George Călin

Proiectul Legii învățământului preuniversitar nu contribuie la combaterea inegalităților sociale și teritoriale, arată organizația Salvați Copiii România într-o luare de poziție în care semnalează drept „necesară desființarea actualelor inspectorate școlare, cosmetizate în proiectul LIP ca fiind direcții județene, și înființarea unor noi structuri deconcentrate”.

Aceasta solicită renunțarea la admiterea la colegiile naționale, reintroducerea bursei de studiu, printre multe alte propuneri trimise deja Ministerului Educației. Instituția a lansat și un chestionar online în care îi provoacă pe elevi, studenți, părinți și profesori să reacționeze și să-și spună părerea, ideile sau propunerile pentru aceste două proiecte de legi.

Profesorii sunt întrebați, de exemplu, „în ce măsură sunteți de acord ca examenele de admitere să fie organizate separat de către colegiile naționale?”.

Chestionarul cu cele 3 întrebări poate fi completat aici.

Reamintim că în afară de Salvați Copiii România, nicio altă organizație cu proiecte în zona educațională, din sectorul ONG, nu a reacționat până acum, prin comunicate publice sau luări de poziție, la aproape trei săptămâni de la lansarea în dezbatere a proiectelor de legi.

Analiza integrală a Salvați Copiii, aici.

Exit mobile version