Reduceți volumul de muncă pentru voi și elevi și învațați din greșeli: sfaturi date de profesori pentru profesori, dacă vor echilibru mental în predarea online – Edutopia

Foto: pexels.com

Părerile despre efectele și neajunsurile învățării online, decisă în toată lumea în contextul pandemiei de Covid-19, sunt profund împărțite. Dar chiar și cei mai optimiști dintre educatori sunt de acord că sunt necesare schimbări de mentalitate, scrie site-ul de specialitate Edutopia. Acesta a colectat, pe baza unor discuții extinse între profesioniști din domeniul învățământului, o serie de sfaturi și recomandări pentru un temei psihologic și emoțional solid, în activitățile de predare la distanță.

Site-ul citat a analizat opiniile împărtășite de sute de cadre didactice în două discuții ample, pe tema predării în perioada pandemiei, discuții găzduite pe platforma de Facebook. Respectivele conversații au reunit atât profesori din zone unde școlile abia fuseseră închise, cât și din zonele unde școlile trecuseră la predarea online de săptămâni și se conturaseră deja experiențe substanțiale.

În temeiul acestor opinii, siteul de specialitate a întocmit o listă de sfaturi care să-i ajute pe profesori să administreze mai bine, din punct de vedere emoțional și mental, procesul de predare la distanță, substanțial diferit de cel față în față.

1. Așteaptă-te să înveți din greșeli
2. Realizează că este o situație extraordinară
3. Redu volumul de lucru pentru tine și pentru elevii tăi
4. Nimeni nu e singur pe lume
5. Toți cred că nu pot să facă un lucru – până când pot
6. Atenție la inechitate

Foto: Pexels.com

Exit mobile version