Asistentul util al profesorului – STEAMLab Assistant. Aplicația în limba română care-l ajută pe cadrul didactic și pe elev să folosească ușor și eficient echipamentele și resursele educaționale din laboratoarele smart (P)

ShapeRobotics lansează STEAMLab Assistant

Asistentul revoluționar STEAMLab creat de Shape Robotics și lansat marți, 27 iunie, reprezintă soluția inovativă tehnologică, de ultimă generație, bazată pe inteligență artificială (AI). A fost creat pentru a sprijini, educa și implica profesorii si elevii intr-un cadru educational interactiv și sigur. Această aplicație vine cu funcționalități AI care revoluționează modul în care sunt folosite laboratoarele inteligente. STEAMLab Assistant combină puterea recunoașterii vocale (Text-to-Speech) și recunoașterea obiectelor (Object Recognition) pentru a facilita utilizarea echipamentelor și resurselor educaționale din laboratoarele STEAM.

Cu ajutorul STEAMLab Assistant, elevii au acces nelimitat la un univers inovator, integrând perfect tehnologia și educația. Dotată cu o serie de caracteristici interesante, această aplicație urmărește să dezvolte abilități digitale, să îmbunătățească metodele de prezentare a informațiilor, să stimuleze creativitatea, gândirea critică și abilitățile de rezolvare a problemelor.

Rezolvarea problemelor în timp real, asistată de AI

STEAMLab Assistant oferă profesorilor și elevilor un sprijin substanțial în timp real, valorificând puterea inteligenței artificiale generative pentru a-i ghida prin provocările pe care le pot întâmpina într-un laborator inteligent. Cu o expertiză importantă în orice domeniu al fiecărui produs dintr-un STEAMLab, aplicația acționează ca un tutore virtual,  oferind răspunsuri în 5 limbi și asigurându-se că niciun obstacol nu stă în calea succesului elevilor.

STT&TTS Know-It-All

Spuneți adio manualelor lungi și instrucțiunilor ambigue. Asistentul STEAMLab utilizează tehnologii de ultimă generație de tip speech-to-text (STT) și text-to-speech (TTS), transformând instantaneu cantități uriașe de documentație a produselor în informații ușor accesibile. Astfel, utilizatorii pot primi instantaneu recomandări, îndrumări și sfaturi de specialitate într-un format care se potrivește preferințelor lor individuale de învățare, făcând procesul de învățare mai intuitiv, mai eficient și mai plăcut, păstrând în același timp o experiență asemănătoare cu cea umană, vorbind direct cu AI.

Robotul Fable 3D – prezență imersivă

Asistentul STEAMLab aduce învățarea la viață prin includerea robotului interactiv Fable Robot 3D-animat. Cu ajutorul animațiilor dinamice și comportamentului receptiv al robotului Fable, elevii pot explora și experimenta într-un mod distractiv și interactiv, favorizând o legătură puternică între utilizator și produs, asigurând o experiență de învățare cu adevărat captivantă.

Continut educațional de ultimă generație

 Asistentul STEAMLab împinge limitele materialelor de învățare tradiționale. Exploatând puterea învățării automate, această aplicație inovatoare convertește automat videoclipurile orizontale lungi în conținut educațional vertical captivant, pe care elevii îl adoră. Prin recunoașterea inteligentă a mișcării în fiecare cadru cu ajutorul unor capacități ML avansate, aplicația păstrează doar segmentele cele mai relevante, eliminând informațiile redundante sau segmentele video statice. În plus, prin utilizarea unui algoritm de detectare a obiectelor, aplicația se asigură că elevul își poate păstra concentrarea, decupând automat videoclipul în jurul educatorului. Care este rezultatul? Un conținut educațional vertical, de dimensiuni reduse, captivant, care se integrează perfect în obiceiurile moderne de învățare.

“Shape Robotics continuă să redefinească viitorul educației prin introducerea unor tehnologii transformatoare care inspiră și responsabilizează elevii”, a declarat Andre Fehrn, CEO Shape Robotics. “Asistentul STEAMLab reprezintă un salt înainte în inovația educațională, valorificând cele mai recente progrese în domeniul inteligenței artificiale și al tehnologiilor imersive pentru a oferi o experiență de utilizare uimitoare”.

Îmbrățișând spiritul de inovare, Shape Robotics se află în prima linie a remodelării peisajului educațional prin integrarea tehnologiei revoluționare de realitate augmentată (AR) în asistentul STEAMLab. Compania se pregătește să implementeze tehnologia de realitate augmentată (AR) în asistentul STEAMLab, pentru o experiență educațională captivantă și inovatoare. Elevii vor avea oportunitatea să se îmbarce în călătorii extraordinare prin proiecte PBL, ghidați vizual de o multitudine de trasee virtuale. Această fuziune de ultimă generație a AR și a educației creează un mediu de învățare transformator care transcende granițele tradiționale, dându-le elevilor posibilitatea de a explora, crea și descoperi în moduri nemaivăzute până acum.

Asistentul STEAMLab este pregătit să revoluționeze sala de clasă, deschizând noi orizonturi atât pentru elevi, cât și pentru cadrele didactice.

Citește și:
Modele de clase inteligente și metode inovatoare de predare pentru o educație eficientă și durabilă, soluții concrete și personalizate pentru o școala digitală: SMARTEdu 2023 Oradea, evenimentul anului în educația digitală
VIDEO Trei școli din județul Bihor au ales digitalizarea prin instrumente interactive, ca metodă modernă de atragere a elevilor la școală, în Programul Național de Reducere a Abandonului Școlar
Soluția care le permite profesorilor să dezvolte lecții și activități atractive pentru elevii lor, prezentată luna aceasta la cel mai important târg global de educație și tehnologie
Exit mobile version