Profesorii care nu își pot completa norma de predare în școală depun cerere pentru completarea normei didactice la inspectorat, pe 14 august / Cererea tip și precizările inspectoratului școlar Harghita

Cererea tip pentru completarea normei didactice de predare-învățare-evaluare pentru personalul didactic, la nivelul inspectoratului școlar / Foto: ISJ Harghita

Profesorii titulari, debutanți și cei angajați pe durata de viabilitate a postului, care au norma didactică incompletă după aplicarea Legii 141/2025, pot depune cerere la inspectoratul școlar, însoțită de documente justificative, anunță inspectoratului școlar județean Harghita.

Dacă un profesor nu depune dosarul la timp, școala îl transmite la inspectorat, iar comisia îi repartizează din oficiu o catedră vacantă, în funcție de punctaj, conform ISJ Harghita.

Cererea tip pentru completarea normei didactice de predare-învățare-evaluare pentru personalul didactic, la nivelul inspectoratului școlar
Precizările ISJ Harghita privind completarea normei didactice de predare-învățare-evaluare a personalului didactic de predare, ca urmare a aplicării Legii 141/2025, la nivelul inspectoratului școlar

„La această etapă de mișcare pot participa cadrele didactice titulare, cadrele didactice debutante, precum și cadrele didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei cu norma didactică de predare-învățare-evaluare incompletă, a căror completare de normă didactică de predare-învățare-evaluare nu s-a soluționat la nivelul unităților de învățământ, ca urmare a aplicării legii 141/2025.

În vederea soluționării completărilor de normă didactică de predare, la nivel județean/nivelul municipiului București, cadrele didactice depun, în data de 14 august 2025, între orele 9-13 cerere, însoțite de documentele justificative, la inspectoratul școlar (sediul C.S.Ș. Miercurea Ciuc, str. Toplița nr. 20, camera 201).

În data de 18 august 2025, ora 12 se afișează pe pagina web a inspectoratului şcolar lista cu punctajele cadrelor didactice care solicită soluționarea completării de normă didactică de predare.

În data de 18 august 2025, între orele 12-15 și în data de 19 august 2025, între orele 8-10 se înregistrează contestațiile la punctajele acordate la secretariatul inspectoratului.

În cazul în care un cadru didactic nu depune dosarul în perioada de mai înainte, conducerea unităţii de învăţământ depune/transmite dosarul acestuia la inspectoratul școlar, iar comisia îi atribuie, din oficiu, un post didactic/o catedră vacant(ă) la finalul ședinței de repartizare din lista afişată, conform punctajului.

Pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor care necesită avize sau atestate suplimentare prevăzute de Metodologia-cadru, cadrele didactice trebuie să anexeze la cererea pe care o depun respectivele avize sau atestate.

Ședinţa de repartizare se va organiza în perioada 20-22 august 2025. Revenim cu precizări privind dat și locul de desfășurare a ședinței de repartizare.”

Citește și:
ULTIMA ORĂ: Noul calendar al mobilității profesorilor pentru anul școlar 2025-2026 prevede reluarea etapelor de continuitate, detașare, restrângerile de activitate – proiect
Încadrare profesori. Titularii care și-au făcut completare de normă într-o altă școală, începând cu anul școlar 2025-2026, nu sunt cuprinși în procedura Ministerului Educației – proiect
Exit mobile version