VIDEO Webinarul pentru profesori: cadrele didactice sunt formate să folosească aplicațiile Teams și Office365, pentru predarea online

Inspecția specială

Foto: Pexels.com

UPDATE Webinarul pentru profesori s-a încheiat la ora 11:10. Clipul poate fi văzut aici.
Astăzi încep sesiunile de instruire online a profesorilor, organizate de Ministerul Educației pentru a facilita procesul de predare digitală în perioada în care cursurile sunt suspendate din cauza pandemiei de coronavirus. Primul webinar la care au fost convocați profesorii debutează la ora 10:00 și va fi difuzat pe pagina de Facebook a proiectului CRED, anunță Ministerul, într-o notă trimisă către toate inspectoratele școlare județene.

Formarea profesorilor va fi realizată de echipa proiectului CRED, iar aplicațiile și platformele în care Ministerul Educației își specializează cadrele didactice sunt Teams/Office 365, Google Meet, Zoom, Livresq și Google Classroom.

“Începând cu ora 10.00, Robert Pufan, Partner Technical Architect în cadrul Microsoft România, dar și experții CRED, ne vor arăta cum să accesăm, utilizăm, interacționăm cu elevii și colegii, dar și să facem schimb de documente/fișiere prin intermediul aplicațiilor Teams și Office365, puse la dispoziție gratuit în școlile din România”, anunță echipa CRED pe pagina de Facebook a proiectului.

Sesiunea de formare de astăzi, în aplicațiile Teams și Office365, va fi înregistrată și difuzate și pe Youtube Educred și pe pagina de Facebook a proiectului CRED, precizează Ministerul Educației.

Nota trimisă de Ministerul Educației către Inspectoratele Școlare Județene – prin care profesorii sunt convocați la formare online:
Programul instruirii online a profesorilor:
  • Joi, 19 martie, ora 10.00: Utilizarea Teams/Office 365
  • Vineri, 20 martie, ora 11.00: Utilizare Google Meet
  • Luni, 23 martie, ora 11.00: Utilizare Zoom
  • Marți, 24 martie, ora 11.00: Utilizare Livresq
  • Miercuri, 25 martie, ora 11.00: Utilizare Google Classroom
Citește și:

 

 

 

 

Exit mobile version