Cinci școli din București vor rămâne online, miercuri, din motive justificate de infrastructură – ISMB

4.088 de vizualizări
Foto: INQUAM Photos – Octav Ganea
Cinci unități școlare vor rămâne în sistem online, pe 19 mai, când cei mai mulți dintre elevii din București vor reveni la școală, ca urmare a scăderii ratei de infectare în Capitală. Motivele pentru care aceste cinci școli rămân online sunt „justificate de infrastructură”, conform Inspectoratului Școlar al Municipiului București, prin purtătoarea de cuvânt Gianina Georgescu.

Potrivit ISMB, este vorba despre:

  • Șc. gimnazială „Voievod Neagoe Basarab”,
  • Șc. gimnazială „Sfinții Constantin și Elena”,
  • Școala gimnazială „Adrian Păunescu”,
  • Liceul de arte „Nicolae Tonitza”,
  • Școala gimnazială nr 124.

Pe criteriul epidemiologic, nicio școăla nu a solicitat suspendarea cursurilor, iar azi, au activitatea suspendată 38 de clase, potrivit ISMB.

Foto: INQUAM Photos/ Octav Ganea


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Aproape 4000 de elevi sunt înscriși în colegiile militare și școlile de maiștri militari și subofițeri în anul școlar 2022-2023, anunță Ministerul Apărării Naționale. Mai mulți înscriși în anul întâi, comparativ cu anul trecut

Circa 3.900 de elevi sunt înscriși în anul școlar 2022-2023 în cele cinci colegii militare din țară și în școlile militare de maiștri militari și subofițeri, potrivit datelor anunțate, vineri,…
Vezi articolul

DOCUMENT Elevii din școlile speciale, trimiși în online la fel ca cei din școlile de masă. Mama unui copil cu autism: „Este absurd să ceri abilități digitale de la un copil cu handicap grav”

Ministerul Sănătății a respins solicitarea Ministerului Educației de a deschide școlile speciale și de a le permite copiilor de aici să vină fizic la ore, indiferent de scenariu. „Este absurd…
Vezi articolul

Paradoxul România: elevii au printre cele mai încărcate orare cu Matematică în primii 9 ani de școală și printre cele mai slabe rezultate – raport OCDE / Instruirea intensivă la clasă nu înseamnă automat și rezultate bune, atrage atenția organizația care coordonează testările PISA

Deși elevii din România au peste 1.200 de ore de Matematică pe parcursul claselor P-VIII, performanța lor este una dintre cele mai reduse din Europa și nu numai atunci când…
Vezi articolul