GRAFICE Record absolut de la începutul pandemiei de cazuri de COVID la copii și adolescenți raportate într-o singură zi: 3.377 față de 2.388 în valul Delta

1.270 de vizualizări
Sursă: Graphs.ro
România a înregistrat, marți, 3.377 de cazuri noi de COVID la copii și adolescenți, fiind un record absolut de la începutul pandemiei. Cel mai mare număr de cazuri înregistrat la persoane între 0 și 19 ani a fost de 2.388 de infectări, în valul Delta, în 5 octombrie anul trecut, potrivit G4Media.ro.

20% din cele 16.760 de noi infectări raportate marți sunt cazurile de la categoriile 0-9 și 10-19 ani.

1.141 de copii între 0-9 ani și 2.236 între 10-19 ani au fost depistați pozitiv la coronavirus în ultima zi, fiind recorduri atât pe fiecare dintre cele două categorii, cât și cumulat pentru 0-19 ani.

Citește articolul complet și vezi graficele pe G4Media.ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Sorin Cîmpeanu, replică după ce a propus în lege desființarea CNATDCU și analizarea plagiatelor de către universități: Acordarea titlului de doctor trebuie să fie o prerogativă a universității. Legislația actuală disipează asumarea răspunderii putând genera situații grave

Ministrul Educației susține că universitățile sunt cele care trebuie să își asume acordarea titlului de doctor, argumentând că “legislația actuală disipează asumarea răspunderii putând genera situații grave”. “În prezent, conducerile…
Vezi articolul

VIDEO Rezultatele educației se pot măsura științific. Andreea Minea-Pic, analist român la OCDE: Educația de calitate înseamnă un stil de viață sănătos – crește speranța de viață, scad costurile cu asistența medicală

„Pe lângă rezultatele economice directe, educația de calitate se traduce în competențe digitale, sociale, emoționale, cognitive, atitudini legate de învățare, care contează atunci când luăm în considerare investițiile în educație.…
Vezi articolul

Avertisment al Comisiei Europene, cu privire la formarea profesorilor în România: “Foarte puțină pregătire practică, mai ales în tehnicile moderne de predare sau în pedagogia incluzivă”

“Formarea inițială a profesorilor oferă foarte puțină pregătire și training practic, mai ales în tehnicile moderne de predare sau în pedagogia incluzivă”, avertizează Comisia Europeană, într-un raport în care critică…
Vezi articolul