Înscrieri deschise profesorilor pentru Forumul Merito de la Botoșani, de sămbâtă. Participarea este gratuită / Cum alegem metode eficiente de învăţare

329 de vizualizări
Foto: Facebook.com/ Proiectul MERITO
O serie de ateliere de învățare colaborativă care abordează situațiile ce influenţează practicile la clasă, sunt propuse de către organizatorii Forumului MERITO Nord-Est, care are loc sâmbătă, 22 martie la Colegiul Naţional “A. T. Laurian”, din Botoşani. Înscrierile sunt încă deschise.

Peste 200 de profesori, directori, studenţi şi elevi de profil pedagogic, din regiunea Moldovei, Bucovinei şi din ţară, sunt invitaţi să participe gratuit la a doua ediţie a Forumului MERITO Nord-Est, cu tema „Cum alegem metode eficiente de învăţare”, cu ateliere experienţiale gratuite de învăţare colaborativă, facilitate voluntar de 19 profesori şi specialişti din comunitatea MERITO. Evenimentul se va desfăşura fizic, pentru a doua oară în Botoşani, la Colegiul Naţional “A. T. Laurian”, potrivit organizatorilor.

Profesorii participanți vor avea parte de activități interactive şi vor explora abordări şi practici validate pentru alegerea, adaptarea şi utilizarea unor metode eficiente de învăţare, teorii din domeniul educațional, idei, cărți și alte resurse de inspiraţie

Participarea la Forum este gratuită şi deschisă profesorilor, directorilor, studenţilor şi elevilor de profil pedagogic, din regiune şi din toată țara, în limita celor aproximativ 200 de locuri disponibile, în ordinea înscrierilor, cu participare fizică, cu detalii complete pe evenimentul dedicat şi înscrieri pe: https://forms.gle/TB9F4NDFeW5TmwAa7.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Introducerea comisiilor cu profesori din alte școli la Evaluarea Națională, pe modelul Bacalaureatului, luată în calcul de ministerul Educației pentru „reducerea la minimum a potențialelor conflicte de interese”

Comisiile de la Evaluarea Națională de clasa a VIII-a (EN VIII) să fie compuse din profesori din alte școli este o propunere luată în calcul de ministerul Educației și Cercetării…
Vezi articolul

ULTIMA ORĂ Subiectele și baremele de corectare de la Titularizare 2025 – Învățători au fost publicate. Candidații au avut un eseu despre structura discursului dramatic dintr-o operă literară de Ion Luca Caragiale sau Marin Sorescu

Subiectele și baremele de la Titularizare 2025 pentru profesorii de învățământ primar au fost publicate cu puțin timp în urmă de Ministerul Educației și Cercetării (MEC). Proba scrisă a concursului…
Vezi articolul

Material susținut de BCR

VIDEO Dana Burcă, trainer de comunicare pentru profesori: Personalizarea educației înseamnă să-l tratezi pe celălalt așa cum îi place să fie tratat, să găsești și să activezi „butonul motivațional“ al fiecărui elev ca să-l faci să aplice ceea ce îi predai

Orice profesor trebuie să-și cunoască mai întâi stilul de comunicare pentru a putea „vorbi“ pe înțelesul oricărui elev. Apoi fiecare profesor ar trebui să aibă cunoștințele pentru a identifica ce…
Vezi articolul

Prevederi-cheie de sprijin pentru școlile defavorizate sau cu puțini elevi, amânate până în 2025 – proiect de ordonanță de urgență / Măsura – propusă după ce PISA 2022 a desemnat România drept țară campioană la inechitate educațională

O prevedere-cheie din Legea învățământului preuniversitar, de sprijin pentru școlile defavorizate, nu va fi aplicată înainte de 2025, lucru valabil și pentru modul de alocare a fondurilor pentru școlile cu…
Vezi articolul

Instrumente utile pentru profesori în crearea resurselor educaționale deschise la orice materie: sisteme de tip TTV (Text-To-Video) care suportă și limba română (noutate absolută), plus soluții pentru a converti rapid fișiere .pdf și .ppt în lecții digitale atractive (P)

Ca și cum nu ar fi avut destule pe cap, profesorilor li se cere astăzi să adopte pedagogii digitale și să producă resurse educaționale deschise pe care să le publice…
Vezi articolul