Acord MIT și Harvard: Furnizorul de cursuri EdX este preluat de compania 2U. Decizia vine în paralel cu o finanțare de 800 milioane de dolari pentru continuarea cercetării în noua generație a educației online

221 de vizualizări
Foto: fauxels – Pexels.com
Harvard și MIT (Institutul de Tehnologie din Massachusetts) și au anunțat de curând că vor transfera EdX firmei 2U pentru tehnologie în educație ca să aducă mult mai aproape învățarea online pentru copiii din toată lumea, notează MIT News. În această înțelegere, EdX va fi un serviciu public total operat de 2U. Compania 2U va folosi toate resursele EdX pentru a crește rapid și a scala învățarea online de care au nevoie elevii în prezent.

Cele două universități fondatoare EdX, Harvard și MIT, au început acest proiect în 2012, ca un set de cursuri acreditate și în mare parte gratuite pe care oricine cu acces la internet le poate accesa. În prezent, EdX se afirmă pe piața furnizorilor EdTech și este în competiție cu platforme precum Coursera, FutureLearn, Udemy sau SkillShare.

Punerea EdX sub umbrela 2U este structurată în așa fel încât să se asigure că EdX își va dezvolta misiunea inițială și presupune și o mulțime de noi măsuri de siguranță în mediul online pentru cursanții – 39 de milioane -, partenerii și contribuitorii EdX.

La schimb, 2U va transfera 800 de milioane de dolari unei organizații non-profit condusă tot de Harvard și MIT, ca să avanseze cu cercetarea în noua generație a educației online. „Sprijinită de aceste resurse substanțiale, organizația non-profit se va concentra pe eventualele probleme, care mai pot apărea, legate de inechitatea din școala online, totodată și pe cum să aplice inteligența artificială ca să creeze o învățare personalizată. Învățare personalizată care să răspundă și să se adapteze stilului și nevoilor elevului”, potrivit sursei citate.

„În această perioadă, discrepanțele economice și inechitățile sociale care macină lumea au continuat, de asemenea, să existe. Schimbarea în deținerea EdX va da curs misiunii EdX – incluzând accesul la cursuri low-cost sau gratuite – să fie dusă mai departe prin inovație continuă, la dimensiuni mai mari”, declară Alan Garber, rectorul Universității Harvard, pentru Gazeta Harvard.

„ONG-ul va avea în vedere trei obiective: să maximizeze impactul experiențelor din școala online pentru studenții de oriunde, cu focus pe comunitățile dezavantajate și sub-finanțate; să fie partener cu alte organizații ca să ajute la pregătirea forței de muncă pentru viitor; să dezvolte platforme de învățare de nouă generație.

Prin aceste activități, organizația non-profit va extinde accentul pe care Harvard și MIT l-au pus pe EdX până acum, de la conținut de mare calitate, producție și furnizare de acces publicului larg, la experiențe de învățare de înaltă calitate și impact monitorizat”, mai spune Alan Garber.

Sursă foto: fauxels from Pexels


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Bugetul Cercetării scade ca procent din PIB în 2024, în pofida unei creșteri simbolice în valoare nominală. La începutul anului, fostul premier Ciucă, președinte PNL, vorbea de 1% din PIB pentru Cercetare, ministrul PSD Bogdan Ivan s-a declarat, apoi, „realist”

Bugetul alocat pentru cercetare fundamentală și cercetare-dezvoltare pentru 2024, sub umbrela Ministerului Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) urmează să crească în valoare nominală cu 0,13% față de 2023, potrivit proiectului…
Vezi articolul

SURSE Ligia Deca își modifică propriile Legi ale educației pentru a treia oară, la nici un an de la promulgare: Proiect de OUG prin care universitățile pot ridica construcții, din fonduri externe nerambursabile, pe terenuri din domeniul public, care nu sunt în proprietatea lor / Introduce Informatica și Arhitectura în aria de discipline STEM, după ce le-a exclus prin legea învățământului

Ligia Deca își modifică propriile Legi ale educației, la doar 8 luni de la promulgare și după 8 ani de lucru pe aceste proiecte din poziția de consilieră a lui…
Vezi articolul
finanțarea cercetării în universități

Termenul-limită în competiția pentru Centre de Excelență în cercetare a fost prelungit / Anunțul – însoțit de o „eroare materială” ce afecta bugetele proiectelor, cu câteva zile înaintea termenului-limită inițial, dar aceasta a fost corectată între timp

Numărul de centre de excelență pentru cercetare de vârf în care guvernul vrea să investească 1,6 miliarde de lei crește de la 20 la 24, potrivit unui ordin al ministrului…
Vezi articolul