Acord MIT și Harvard: Furnizorul de cursuri EdX este preluat de compania 2U. Decizia vine în paralel cu o finanțare de 800 milioane de dolari pentru continuarea cercetării în noua generație a educației online

190 de vizualizări
Sursă foto: fauxels from Pexels
Harvard și MIT (Institutul de Tehnologie din Massachusetts) și au anunțat de curând că vor transfera EdX firmei 2U pentru tehnologie în educație ca să aducă mult mai aproape învățarea online pentru copiii din toată lumea, notează MIT News. În această înțelegere, EdX va fi un serviciu public total operat de 2U. Compania 2U va folosi toate resursele EdX pentru a crește rapid și a scala învățarea online de care au nevoie elevii în prezent.

Cele două universități fondatoare EdX, Harvard și MIT, au început acest proiect în 2012, ca un set de cursuri acreditate și în mare parte gratuite pe care oricine cu acces la internet le poate accesa. În prezent, EdX se afirmă pe piața furnizorilor EdTech și este în competiție cu platforme precum Coursera, FutureLearn, Udemy sau SkillShare.

Punerea EdX sub umbrela 2U este structurată în așa fel încât să se asigure că EdX își va dezvolta misiunea inițială și presupune și o mulțime de noi măsuri de siguranță în mediul online pentru cursanții – 39 de milioane -, partenerii și contribuitorii EdX.

La schimb, 2U va transfera 800 de milioane de dolari unei organizații non-profit condusă tot de Harvard și MIT, ca să avanseze cu cercetarea în noua generație a educației online. “Sprijinită de aceste resurse substanțiale, organizația non-profit se va concentra pe eventualele probleme, care mai pot apărea, legate de inechitatea din școala online, totodată și pe cum să aplice inteligența artificială ca să creeze o învățare personalizată. Învățare personalizată care să răspundă și să se adapteze stilului și nevoilor elevului”, potrivit sursei citate.

“În această perioadă, discrepanțele economice și inechitățile sociale care macină lumea au continuat, de asemenea, să existe. Schimbarea în deținerea EdX va da curs misiunii EdX – incluzând accesul la cursuri low-cost sau gratuite – să fie dusă mai departe prin inovație continuă, la dimensiuni mai mari”, declară Alan Garber, rectorul Universității Harvard, pentru Gazeta Harvard.

“ONG-ul va avea în vedere trei obiective: să maximizeze impactul experiențelor din școala online pentru studenții de oriunde, cu focus pe comunitățile dezavantajate și sub-finanțate; să fie partener cu alte organizații ca să ajute la pregătirea forței de muncă pentru viitor; să dezvolte platforme de învățare de nouă generație.

Prin aceste activități, organizația non-profit va extinde accentul pe care Harvard și MIT l-au pus pe EdX până acum, de la conținut de mare calitate, producție și furnizare de acces publicului larg, la experiențe de învățare de înaltă calitate și impact monitorizat”, mai spune Alan Garber.

Sursă foto: fauxels from Pexels


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

You May Also Like

VIDEO Cercetarea nu există în bilanțul săptămânal pus pe Facebook la început de mandat de ministrul cercetării și digitalizării, Ciprian Teleman / Termenul pentru finalizarea organizării noului minister – 27 ianuarie

Noul Minister al Cercetării, Inovării și Digitalizării ar urma să fie pus la punct și să-și înceapă pe deplin activitatea la 27 ianuarie, când ar trebui să fie adoptată o hotărâre…
Vezi articolul

Călătorie gratuită în jurul Lunii pentru 8 civili cu SpaceX, plătită de un miliardar japonez – VIDEO. Peste 2.000 de români s-au înscris. Fizicianul Claudiu Tănăselia: Misiunea se poate realiza tehnic, în 1968, astronauți NASA au făcut ocolul Lunii

Peste 2.000 de români s-au înscris deja la concursul pentru selecția a 8 oameni care vor merge peste doi ani în misiunea dearMoon în jurul Lunii cu nava „Starship” dezvoltată…
Vezi articolul

EXCLUSIV Softurile antiplagiat nu înlocuiesc comisiile de experți în analizarea plagiatelor. Vor fi acceptate sesizări de plagiat și pe teze de doctorat evaluate in integrum. CNATDCU poate propune modificarea calificativului acordat de către comisia de doctorat – Noile reguli de analizare a plagiatelor

Forul care analizează plagiatele din tezele de doctorat va accepta sesizări de plagiat depuse inclusiv la tezele deja evaluate in integrum, cu condiția ca aceste noi sesizări să aducă probe…
Vezi articolul