BAC 2021. A început etapa de echivalare și recunoaștere a competențelor lingvistice și digitale pentru sesiunea august-septembrie

376 de vizualizări
Foto: © Liderina | Dreamstime.com
Etapa de echivalare şi recunoaştere a competenţelor lingvistice şi digitale la cea de-a doua sesiune a Bacalaureatului a început astăzi şi durează până pe data de 31 august, conform calendarului aprobat de Ministerul Educaţiei, potrivit Agerpres.

Potrivit comunicatului emis de minister, în acest sens, comisiile de bacalaureat din unitățile de învățământ liceal vor calcula mediile candidaților și vor asigura echivalarea/recunoașterea nivelurilor de competență la probele de profil din cadrul examenului național de bacalaureat (2021), conform metodologiei specifice.

Rezultatele inițiale vor fi afișate în data de 31 august, până la ora 12, prin anonimizarea numelui și a prenumelui, în conformitate cu prevederile specifice în vigoare (Regulamentul general privind protecția datelor – RGPD/GDPR).

Contestaţiile pot fi depuse în aceeaşi zi, în intervalul orar 12-18, atât în format fizic, cât şi electronic.

  • În acest sens, candidaţii completează, semnează şi depun/transmit electronic inclusiv o declaraţie-tip în care se menţionează faptul că au luat cunoştinţă că nota acordată ca urmare a soluţionării contestaţiei poate modifica, după caz, nota iniţială, prin creştere sau descreştere. Pentru candidaţii minori, declaraţia-tip trebuie semnată şi de către părinţii/reprezentanţii legali ai acestora.

Rezultatele finale, după soluţionarea contestaţiilor (1-3 septembrie), vor fi comunicate vineri, 3 septembrie.

Foto: © Liderina | Dreamstime.com

Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

PROIECT Mecanism de tip peer learning pentru școli, creat de Ministerul Educației printr-un instrument birocratic: școlile „cu rezultate” pot face parteneriate cu școli care au decalaje / Activitățile pot fi pentru profesori, directori și elevi

Un proiect de ordin care propune înființarea unui mecanism formalizat de sprijin instituțional între unitățile de învățământ preuniversitar a fost pus în consultare publică de Ministerul Educației și Cercetării. Miza…
Vezi articolul

Nicio șansă să se titularizeze pentru profesorii angajați pe viabilitatea postului, alta decât cea clasică, prevăzută deja de lege, transmite într-un răspuns către Parlament secretarul de stat din Sorin Ion, din Ministerul Educației

Profesorii angajați pe posturi cu viabilitate pot fi titularizați pe acestea dacă le obțin prin concurs în același an și au propunerea scrisă a Consiliului de Administrație (CA) al școlii…
Vezi articolul