Cazurile de infectare cu noul coronavirus raportate de școlile din Cluj: 30 de angajați ai școlilor sunt în izolare și 17 clase și grupe au activitatea suspendată – a anunțat inspectoarea școlară generală

9.412 vizualizări
Foto: © LakshmiPrasad lucky | Dreamstime.com
În județul Cluj, “la datele centralizate azi avem 17 clase și grupe în care s-a suspendat activitatea pentru cazurile de COVID-19 apărute la copii, care au rămas acasă, și avem aproximativ 30 de angajați ai școlilor care au rămas acasă sau sunt în izolare, ca urmare a confirmării infectării cu coronavirus sau pentru că sunt contacți direcți”, a declarat pentru Edupedu.ro inspectoarea școlară generală din Cluj, Marinela Marc.

Inspectoarea școlară generală a precizat că “acestea sunt datele apărute în această săptămână și centralizate astăzi”.

“Eu cred că e o situație normală în această perioada, pentru că în vacanță nu am mai contabilizat aceste cazuri și au fost foarte mulți copii care au fost în zonele schiabile în vacanță cu copiii. Dacă ne uităm și la rata incidenței cumulate la nivelul localităților, în județul nostru încă mai avem localități în scenariul roșu, ca municipiul Cluj-Napoca, deci e firesc. Dar aș vrea să ne păstrăm echilibrul, să insistăm pe respectarea măsurilor și a distanței, și la adulți, la părinți, și să acționăm în funcție de modificarea situației. Sper să nu apară focare și să nu fim nevoiți să suspendăm cursurile în anumite localități. Lucrurile se vor clarifica când ne vom fi vaccinat cât mai mulți. În școli, lucrurile se desfășoară normal, cadrele didactice sunt conectate la tot ce se întâmpla, copiii știu și respectă măsurile, am verificat asta, dar nu putem controla ceea ce se întâmplă dincolo de perimetrul școlii”, a declarat pentru Edupedu.ro inspectoarea școlară generală din cadrul Inspectoratului Școlar din Cluj.

Inspectoarea Marinela Marc a precizat pentru Edupedu.ro că “ne-am dori să se întoarcă copiii de la final de ciclu în clase. Personal, cea mai mare îngrijorare o am cu privire la acești copii din clasele a VIII-a și a XII-a. În rest, încercăm să respectăm ce se decide și să ne facem datoria la locul de muncă”.

“Daca anul trecut ne-am bazat pe primul semestru, e foarte greu să estimăm la nivel național ce achiziții au copiii după un semestru majoritar online”, a declarat oficialul.


3 comments
  1. Elevii ar trebui lăsați sa învețe online întregul an școlar prezent.
    Altfel se contaminează în mijloacele de transport sau pe unde ii tot duc părinții, apoi vin în scoli și își contaminează profesorii și alți colegi, care își îmbolnăvesc membrii familiilor.
    Scoala nu trebuie privita ca o șezătoare menita satisfacerii socializării elevilor.
    Numai pentru acest scop nu merita sacrificați dascălii și bătrânii din familii.
    Cine are dorința de a învata, învață și online.

    1. De sa sa treaca online? Ce interes aveti? C a daca nu ati avea interes in asta ati realiza, ca mai ales pentru cei de final de ciclu si pentru cei mici este esential trecerea la face to face.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Program de cooperare România-Palestina în Educație, semnat la București / Iohannis: Am decis creșterea numărului de burse universitare acordate cetățenilor palestinieni

Programul de cooperare în domeniul învățământului superior și cercetării academice între Ministerul Educației din România și Ministerul Învățământului Superior și Cercetării Științifice din Palestina (2022-2025) a fost semnat azi într-o…
Vezi articolul

Cîmpeanu: Am stat să mă gândesc ce nu a fost bine în Legea 1. Nu a fost însoțită de o arhitectură de sistem, nu a fost însoțită de mecanisme care să poată face posibile acele schimbări. În proiectele de lege vom avea în egală măsură schimbări de proces și arhitectură de sistem

Legea 1 din 2011, actiuala legea a Educației Naționale aflată în vigoare, nu a fost însoțită de o arhitectură de sistem și de de mecanisme care să poată face posibile…
Vezi articolul

Ghidul profesorului evaluator la simulările pentru Evaluarea Națională și BAC 2024. Pașii pe care îi au de parcurs cadrele didactice

Ghidul profesorului evaluator la simulările pentru Evaluarea Națională și BAC 2024 cuprinde indicațiile pentru autentificarea în platformă, accesarea listei lucrărilor, evaluarea lucrării și generarea borderoului individual, potrivit unui document consultat…
Vezi articolul

Ce declanșează comportamentul cyberstalkerilor. Diana Ioaneș, psiholog școlar: Stalker-ul, la încheierea unei relații, trăiește un sentiment de abandon exagerat de puternic, reiterat pe fondul unui atașament nesigur din copilărie. Care este forma corectă de parenting care poate proteja victimele

Părinții care doresc să-și protejeze copiii de cyberstalking și cyberbullying „ar trebui să încerce să creeze cu propriul copil o relație de încredere, de susținere, și mai ales în adolescență…
Vezi articolul