Conflictul ideologic din școlile americane: Un district școlar din San Francisco a cheltuit 250.000 de dolari pentru un program „Woke” / Rezultatele elevilor au scăzut după introducerea programei / Ce îi învățau pe elevi

1.492 de vizualizări
Foto: Pixabay.com
O școală primară din Hayward, care se luptă să stimuleze scorurile scăzute la teste și prezența dezastruoasă a elevilor, cheltuiește 250.000 de dolari din bani federali pentru o organizație numită „Woke Kindergarten” pentru a instrui profesorii să se confrunte cu supremația albă, să combată rasismul și opresiunea și să elimine aceste bariere din calea învățării, relatează San Francisco Chronicle (SFC), scrie G4Media.ro.

Sesiunile Woke Kindergarten îi instruiesc pe profesori cu privire la concepte și programe de studiu care pot fi folosite în clasele cu oricare dintre cei 474 de elevi ai Glassbrook Elementary. Sesiunile sunt finanțate printr-un program federal menit să ajute școlile cu cele mai slabe performanțe din țară să îmbunătățească rezultatele elevilor.

Dar, după doi ani de contract cu Woke Kindergarten, o companie cu scop lucrativ, rezultatele elevilor de la Glassbrook au scăzut, ceea ce i-a determinat pe unii profesori să se întrebe dacă banii au fost bine cheltuiți, având în vedere nevoile elevilor, care au preponderent venituri mici. Două treimi dintre elevi sunt elevi care învață limba engleză și peste 80% sunt hispanici/latini.

Scorurile la engleză și matematică au atins noi minime în primăvara anului trecut, cu mai puțin de 4% dintre elevi competenți la matematică și cu puțin sub 12% la nivelul clasei la engleză – o scădere de aproximativ 4 puncte procentuale în fiecare categorie.

Eforturile SFC de a contacta organizația nu au avut succes, un răspuns automat spunând că fondatorul, care asigură și formarea, se recupera în urma unei intervenții chirurgicale.

Oficialii districtuali au apărat programul săptămâna trecută, spunând că Woke Kindergarten a făcut ceea ce a fost angajat să facă. Districtul a subliniat îmbunătățirile în ceea ce privește prezența și ratele de suspendare și faptul că școala nu mai era pe lista de supraveghere a statului, doar pentru a afla de la Chronicle că școala nu numai că se afla încă pe listă, dar a scăzut la un nivel inferior.

Citește articolul integral pe G4Media.ro.


1 comment
  1. Se pare ca acum sunt foarte multi „experti” in educatie si invatamant, dar metodele lor sunt majoritatea complet aberante. In loc sa ridice nivelul de predare si sa urmareasca nivelul de intelegere al elevilor, fiecare „expert” vine cu cate o idee „creata” (desigur, digitala!), care are urmari exact contrare intentiei… In acest caz, la americani, mai este si propaganda „aiuritoare” woke, care in numele egalitatii face discriminare „pozitiva” (de fapt, negativa dupa cum se vede in rezultate). In loc sa se faca scoala serioasa cu profesori dedicati si bine platiti se introduc tot soiul de „reforme” prostesti si apoi, toti se mira de ce merg lucrurile atat de rau!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Remus Pricopie: Susținători AUR “au distribuit pliante” la SNSPA, în prima zi a noului an universitar, în care “îi îndeamnă pe studenți să renunțe la studiile universitare și să se înscrie” în partid / Rectorul acuză “un atac clasic de tip legionaro-fascist în spațiul academic”

“Luni, 2 octombrie 2023, la deschiderea noului an universitar, susținători ai partidului AUR au distribuit pliante, în curtea și în sediul Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative (SNSPA), în…
Vezi articolul

An de an am primit în plic suma la care la care trebuie să împărțim numărul de elevi, așa se calculează în România costul standard per elev, baza finanțării tuturor școlilor din țară, spune președintele Federației Naționale a Asociațiilor de Părinți, membru în Consiliul Național pentru Finanțarea Învățământului Preuniversitar

Calculul pentru costul standard per elev a fost explicat de președintele Federației Naționale a Asociațiilor de Părinți, Iulian Cristache: „Cu excepția anului 2020 când a existat o creștere substanțială de…
Vezi articolul

Luciana Antoci, consilier pe Educație al premierului Bolojan, despre analfabetismul funcțional în rândul elevilor: Este un fenomen care nici nu începe, nici nu se termină la școală / Pe de o parte, este vorba despre timpul îndelungat pe care îl petrec în mediul online. Pe de altă parte, în România nu se citește

Consilierul pe probleme de Educație al premierului Ilie Bolojan, Luciana Antoci, a declarat că nu profesorii sunt vinovați pentru analfabetismul funcțional în rândul elevilor, ci că acesta este un fenomen…
Vezi articolul

Amnistie pentru plagiatori? / Un amendament care ar bloca retragerea titlului de doctor plagiatorilor dinainte de 2011 ar fi fost introdus „fraudulos” într-un proiect de lege la Comisia de Învățământ din Camera Deputaților, susține USR

Repezentanții USR în Parlament atrag atenția că un amendament ar fi fost introdus în mod fraudulos într-un raport final al Comisiei de Învățământ care viza o lege discutată anterior, despre…
Vezi articolul

VIDEO Cîmpeanu: În Europa doar trei țări nu au deschise cel puțin grădinițele și școlile primare – Germania, Danemarca și Portugalia / Ne concentrăm atenția pentru pregătirea școlilor în eventualitatea unei decizii favorabile mâine

Doar trei state din cele 27 ale Uniunii Europene nu au deschise cel puțin grădinițele și școlile primare sau nu au luat încă o decizie pentru deschiderea lor, a declarat…
Vezi articolul