GRAFICE România, pe ultimele locuri în UE la rata de angajare a tinerilor între 15 și 29 de ani: mai puțin de două treimi dintre cei care nu urmează nicio școală și doar 2,5% dintre cei care sunt într-un program de educație au job

251 de vizualizări
Foto: John Schnobrich on Unsplash
România ocupă unul dintre ultimele locuri în Uniunea Europeană în privința ratei de angajare a tinerilor cu vârste între 15 și 29 de ani. Astfel, mai puțin de două treimi dintre cei care nu urmează nicio școală și doar 2,5% dintre cei care sunt într-un program de educație au job, față de media europeană de 74%, respectiv 25%, potrivit datelor publicate, luni, de Eurostat, citate de G4Media.ro.

Comparativ cu al doilea trimestru din 2021, în perioada similară din 2022, rata de ocupare a tinerilor care nu urmau o formă de educație chiar a scăzut în România.

În UE, trei din patru tineri (74,7%) cu vârste cuprinse între 15 și 29 de ani care nu urmau un program de educație formală erau angajați în al doilea trimestru din 2022, față de 25,2% în cazul celor care urmau un program de educație formală.

Rata de ocupare a forței de muncă a persoanelor de 15-29 de ani care nu urmau o formă de învățământ formal era cea mai ridicată în Malta (87,9%), Țările de Jos (87,1%) și Suedia (86,8%), în timp ce mai puțin de două treimi erau angajate în Italia (59,9%), România (64,3%) și Grecia (64,5%).

Sursa: Eurostat
Citește articolul complet pe G4Media.ro.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

O nevoie-cheie a elevilor pentru învățarea limbii engleze: să o folosească  „autentic”, prin schimburi internaționale sau prin mijloace interactive / Însușirea competențelor de limbă engleză la școală și, tot mai mult, în afara ei – marcată de inegalități și influențată masiv de tehnologii digitale – studiu OCDE în cinci țări

Elevii și profesorii de limbă engleză au, deopotrivă, nevoie de ocazii pentru a vorbi această limbă în mod „autentic”, în condițiile în care copiii și tinerii sunt mult mai mult…
Vezi articolul

Experți citați de Science despre noua tulpină de coronavirus, cu transmitere mai rapidă: Un focar din Olanda dă peste cap calculele privind școala, dar cu măsuri de siguranță școlile rămân mai sigure decât alte medii

Un focar de infecții cu tulpina “britanică” a noului coronavirus, înregistrat la sfârșitul anului trecut în Olanda, afectează încrederea care se consolidase în rândul experților, că școala poate continua în…
Vezi articolul

Daniel David: Cercetarea nu poate fi o anexă a digitalizării. Este important ca la educație reforma să înceapă cu învățământul superior, care formează inclusiv profesorii din preuniversitar, altfel tratăm efectul nu cauza

Motorul modernizării României „a fost spart de negocierile și contextul politic în două ‘motorașe’ mai firave”, prin despărțirea în ministere distincte a Educației și a Cercetării, spune rectorul Universității Babeș-Bolyai…
Vezi articolul