Grupul de experți europeni pentru investiții de calitate în educație și-a început săptămâna aceasta activitatea

148 de vizualizări
Noul program Erasmus+ pentru 2021-2027
Foto: Comisia Europeană
Prima ședință a grupului de experți însărcinați să identifice cele mai bune investiții în educația europeană, grup format la începutul anului de Comisia Europeană, a avut loc marți. Echipa de 15 experți din sectorul public și privat are drept scop să ajute Uniunea Europeană să ia cele mai eficiente politici în domeniu, ținta fiind formarea unui Spațiu European al Educației până în 2025.

Grupul de experți trebuie să consilieze forurile europene și statele membre în privința modului cum vor fi canalizate fondurile dedicate educației, în special prin intermediul planului de redresare și reziliență, pentru a întări sistemele de educație de pe continent.

Grupul este condus de Gabrielle Fack, profesoara la Universitatea Paris-Dauphine, cu experiență în economia educației. Ședința de deschidere, lansată de comisarul pentru Educație Mariya Gabriel, a abordat în linii mari principalele destinații ale fondurilor pentru educație și domeniile cu cel mai mare impact în domeniu – profesorii și instructorii, managementul infrastructurii educației și al resurselor umane și materiale conexe, respectiv educația digitală, potrivit unui anunț al Comisiei Europene.

Foto: Comisia Europeană


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Tot mai mulți tineri români din învățământul profesional aleg domeniile STEM, însă nu au suficiente cunoștințe de bază la matematică și științe. Predarea pune accent prea mare pe teorie și prea puțin pe practică, arată Monitorul Educației și Formării 2025

Deși România înregistrează o participare ridicată a elevilor înscriși în învățământul profesional și tehnic și a studenților în domeniile STEM, apropiată de media europeană, tinerii români nu au suficiente cunoștințe…
Vezi articolul

Salt de pe locul 44 pe locul 2 pentru un elev de la Olimpiada de Limba română în București. Notat inițial cu 77 de puncte, a primit peste 93 după contestații / Părinte: Uneori crezi că punctajele cresc artificial ca să califici un copil, alteori doar te îndoiești de cum corectează unii profesori

Un elev din Sectorul 1 al Bucureștiului, participant la etapa pe sectoare a Olimpiadei Naționale de Limba și literatura română (OLLR), a obținut după contestații peste 16 puncte, după cum…
Vezi articolul