Încep înscrierile pentru DataMathLab 2024-2025, program gratuit pentru profesorii de matematică dornici să crească „motivația, implicarea și înțelegerea elevilor” la orele lor

2.069 de vizualizări
Sursa: Captura AspireTeachers.ro
Asociația Aspire Teachers anunță începerea înscrierilor pentru DataMathLab 2024-2025, program gratuit destinat profesorilor de matematică dornici să-i ajute pe elevii lor să înțeleagă mai bine matematica.

Programul, ce continuă o serie inițiată în 2021, este oferit fără costuri financiare, altele decât deplasarea la unul dintre cele trei centre de învățare – București, Cluj și Iași. El este organizat în trei grupe a câte 50 de profesori, câte una pentru fiecare centru.

Potrivit organizatorilor, „DataMathLab este un ‘laborator’ în care profesorii de matematică au șansa să învețe pe parcursul unui an școlar cum să activeze gândirea profundă a elevilor printr-un program practic și bazat pe dovezi”. Acesta oferă acces la „metode și activități care pot crește motivația, implicarea și înțelegerea elevilor la orele de matematică într-un cadru sigur, cu susținerea echipei și a colegilor din școală”.

Programul include:

  • Un curs hibrid de 80 de ore (10 ore/lună), susținut de practicieni
  • Sistem de suport care facilitează învățarea și aprofundarea

Termenul limită de înscriere pentru fiecare centru de învățare:

  • București – 20 septembrie 2024
  • Cluj – 27 septembrie 2024
  • Iași – 27 septembrie 2024

Înscrierile se pot face pe pagina dedicată DataMathLab. Alte informații despre program – aici.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

ANALIZĂ Bursele elevilor au ajuns în 2025 să coste bugetul 6,4 miliarde de lei, de trei ori mai mult decât întreg bugetul Cercetării din România, prin criteriile impuse de legea Deca / Programul de guvernare Bolojan propune redimensionarea sistemului de burse la nivelul dinainte de lege, adică scăderea cu două treimi

Bugetul pentru bursele elevilor a ajuns în 2025 la o valoare record de 6,4 miliarde de lei, adică 1,2 miliarde de euro, de trei ori mai mult decât bugetul Cercetării,…
Vezi articolul

Orarul școlar să fie organizat în așa fel încât pentru un „bloc” de ore elevii să poată merge la ce cursuri aleg din oferta școlii, cu alți colegi din alte clase – regulă nouă în ROFUIP 2024 / CDEOȘ ar intra în vigoare odată cu noile planuri-cadru, în septembrie 2025

Regulamentrul de funcționare a școlilor propus de Ministerul Educației, aflat în dezbatere publică, vine cu o schimbare majoră față de cel actual: organizarea cursurilor la care clasele se pot amesteca.…
Vezi articolul