Ministerul Educației: Peste 4.500 de cadre didactice participă exclusiv online la cursurile de formare CRED

1.250 de vizualizări
Foto: Pexels.com
Cursurile de formare a cadrelor didactice, organizate în cadrul proiectului „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” (CRED), continuă exclusiv online, anunță Ministerul Educației și Cercetării într-un comunicat de presă. Potrivit acestuia, peste 4.500 de cadre didactice participă doar online la cursurile CRED, în conformitate cu noile reglementari adoptate în contextul pandemiei Covid-19.

Ministerul arată că la începutul acestei luni 199 de grupe de cadre didactice din toată țara – 84 din învățământul primar și 115 din învățământul gimnazial – participă exclusiv online la cursurile de formare continuă acreditate, nivel II, în cadrul CRED.

Potrivit autorității citate, anterior prezentei etape de formare, anume în intervalul februarie – mai 2020, 311 grupe de cursanți – dintre care 134 din nivelul de învățământ primar și 177 de grupe din învățământul gimnazial – au trecut cu succes de etapa de evaluare finală, după ce, din luna aprilie, au realizat tranziția totală de la cursuri desfășurate în sistem blended-learning (față în față și online) către cursuri de formare organizate exclusiv online.

Comunicatul precizează:

  • Continuarea în mediul virtual a cursurilor de formare se bazează pe ordinul de ministru numărul 3.845/27.03.2020, conform căruia a fost aprobată desfășurarea activităților de formare continuă din sistem blended-learning în sistem exclusiv online.
  • Până în prezent, în cadrul proiectului CRED, au fost formate 17.752 de cadre didactice.
  • În cadrul proiectului CRED, vor fi formate, în total, 55.000 de cadre didactice din învățământul preuniversitar

„Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” – CRED este un proiect lansat în anul 2017, cu o durată de implementare de 4 ani. Este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020. Proiectul se implementează la nivel național și are 12 parteneri – instituții publice. CRED este parte integrantă a Strategiei Europa 2020, prin Strategia privind Reducerea Părăsirii Timpurii a Școlii (aprobată prin Hotărârea de Guvern nr. 417/2015).

Foto: Pexels.com

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI:RO76BTRLRONCRT0471641001

CONT EURO:RO26BTRLEURCRT0471641001

Deschis la BANCA TRANSILVANIA
Donează prin Patreon

Donează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Tătaru, ministrul Sănătății: Vor apărea îmbolnăviri, este inevitabil, după începerea școlii / Vom avea o perioadă în care vom decide dacă e necesară modificarea ordinului comun cu regulile sanitare

După începerea școlii “vor apărea îmbolnăviri, este inevitabil”, a declarat ministrul Sănătății, Nelu Tătaru la Digi24. Oficialul a declarat că urmează o perioadă de evaluare a măsurilor impuse de 10-14…
Vezi articolul

OFICIAL Angajarea profesorilor “titularizați” pe art. 253 poate fi de azi făcută pe durata viabilității postului. Ordonanța de Urgență pe educație a fost publicată în Monitorul Oficial

Varianta oficială a Ordonanței de Guvern 23, cea apărută miercuri noaptea în Monitorul Oficial, la o săptămână după aprobarea în Ședința de Guvern din 3 aprilie, cuprinde şi „rezolvarea” situației…
Vezi articolul

EXCLUSIV Propunerile UDMR pentru o nouă lege a Educației: Bacalaureat de două tipuri, panouri bilingve în toate școlile cu predare în limba minorităților, profesorii să dea teme o dată la 2 ore ale disciplinei

UDMR vine cu propriile propuneri pentru o nouă lege a educației și se declară deschisă negocierilor cu Guvernul PSD pentru introducerea acestora, de către Ecaterina Andronescu, în una din cele…
Vezi articolul