Parodie după hitul „U Can’t Touch This” de MC Hammer, făcută de un director de școală din SUA pentru a-i determina pe elevi să respecte regulile de igienă și distanțare

1.869 de vizualizări
Foto: Youtube

Un director al unui liceu din Alabama, Statele Unite, a făcut un video cu regulile de distanțare și igienă modelat după celebrul videoclip „U Can’t Touch This” de MC Hammer.

În doar câteva zile, videoclipul-parodie, dar cu un mesaj cât se poate de serios, a ajuns la aproape 6 milioane de vizualizări pe contul de Youtube al directorului Quentin Lee.

https://www.youtube.com/watch?v=oeAN8Xxz0q4&feature=emb_title

Lee a făcut videoclipul ca să îi determine pe liceenii de la Childersburg High School într-un mod cât mai pe înțelesul lor, dar și amunzant, să respecte regulile de prevenție a răspândirii coronavirusului pe care le recomandă CDC-ul (Center for Disease Control and Prevention, instituție oficială a SUA care elaborează, printre altele, ghiduri sanitare ce stau la baza procedurilor epidemiologice din toată lumea).


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like
prima didactică

Profesorii care vor să evalueze viitoarele manuale școlare pentru disciplina „Istoria evreilor. Holocaustul” se pot înscrie până pe 15 decembrie. Au prioritate cadrele didactice cu studii tematice și gradul didactic I sau doctorat, potrivit CNPEE

Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație (CNPEE) lansează un apel pentru evaluarea proiectelor de manuale școlare pentru disciplina „Istoria evreilor. Holocaustul”. Selecția cadrelor didactice cu statut de experți…
Vezi articolul
vârsta de pensionare, cancelarie profesori

Apel al organizației Aspire Teachers către ministrul Daniel David să asculte vocile profesorilor și directorilor de școli / „E o mare nebunie. Deși suntem în concediu, am mers la școală zilnic săptămâna trecută și vom merge și săptămâna aceasta. Refacem toate încadrările pentru anul viitor” – cadru didactic

„Cerem să ascultați vocile celor din școli care trag un semnal de alarmă și afirmă că schimbările propuse nu sunt fezabile în această formulă”, scriu reprezentanții Aspire Teachers într-un apel publicat luni,…
Vezi articolul