Material susținut de ECDL Romania

VIDEO conferință ECDL pentru profesori, părinți, elevi: cum transformă AI pedagogia digitală

5.208 vizualizări
Toți profesorii au fost invitați la o nouă ediție a evenimentului ECDL “Cum transformă AI pedagogia digitală?”, care a avut loc vineri, 29 noiembrie, ora 10.30, li care a fost transmis LIVE pe Facebook/ ECDLRomania și în acest articol, pe Edupedu.ro. Conferința a fost organizată de ECDL Romania, lider în certificarea competențelor digitale și a fost găzduită de Liceul Internațional King George.

Evenimentele ECDL AI pentru profesori sunt concepute pentru a oferi participanților, indiferent de nivelul lor de expertiză în domeniul inteligenței artificiale, o perspectivă cuprinzătoare asupra impactului AI în educație. În cadrul acestor evenimente aflăm care sunt oportunitățile, dar și provocările pe care revoluția tehnologică le produce în educație.

Conferința ECDL “Cum transformă AI pedagogia digitală?” și-a propus să exploreze impactul Inteligenței Artificiale (AI) asupra educației alături de experți din domeniul tehnologiei și educației, care vor împărtăși experiențe, studii de caz și recomandări practice.

VIDEO:

Evenimentul a fost centrat pe temele:

Mihai Peca, Specialist Programe de Certificare, ECDL/ICDL – a abordat rolul digitalizării în viitorul școlilor din România.

Alin Chiriac, Fondator Code School Clubs – a prezentat inițiative care integrează noile tehnologii în programele educaționale pentru elevi.

Valentin Bîrhală, Co-Fondator Genizz App – a discutat despre instrumente practice care pot sprijini școlile în procesul de transformare tehnologică.

Toți invitații au participat apoi la o dezbatere deschisă despre cum transformă evoluția Inteligenței Artificiale procesul educațional și modul în care noile tehnologii pot redefini pedagogia digitală.

Evenimentul a fost unul gratuit și deschis publicului larg.

Conferința a fost destinată în special profesorilor, însă poate fi o oportunitate foarte bună și pentru părinți sau elevi, precum și pentru toți cei interesați de transformarea digitală și adoptarea noilor tehnologii în predare și învățare.


2 comments
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Școala din Timișoara unde copiii refugiați ucraineni parcurg programa din țara lor și dau teste pe o platformă care le păstrează progresul oriunde în lume, ca să nu piardă anul școlar. Iryna Yetskalo, fondatoarea UkrKidsHub: Ce ne trebuie cel mai mult acum sunt banii de salarii, ca să nu închidem școala / Vrem să păstrăm școlarizarea gratuită în continuare, dar nu pot să promit

Atunci când ești nevoit să te muți în altă țară, chiar și temporar, din cauze care nu depind de tine, cauți să îți faci un rost în noua lume în…
Vezi articolul

Colegiile pedagogice sunt surse de sintaxe mentale dezirabile, susține Adrian Opre, decanul Facultății de Științele Educației a UBB Cluj / El a militat pentru „păstrarea libertății noastre de a coerentiza formarea cadrului didactic” și în liceele pedagogice, în replică la propunerea de desființare a specializării de învățător din proiectul legii Deca

Colegiile pedagogice și instituțiile de învățământ superior au fiecare locul lor în formarea cadrelor didactice, iar dorința de aliniere la normele europene “nu ne obligă la o abordare exclusivă”, a…
Vezi articolul

Ligia Deca, despre „valoarea“ notei de fundamentare în care apare garanția cerută de profesori că de anul viitor salarizarea în Educație va porni de la salariul mediu pe economie: Are semnăturile a doi miniștri / Nota de fundamentare a unei OUG adoptate este un simplu document care facilitează înțelegerea OUG, fără nicio altă valoare, potrivit CCR

„Nota de fundamentare, care este asumată la nivel guvernamental, este semnată, ca ordonanța, de cei doi miniștri inițiatori, de ministerele avizatoare, de vicepremier și de premierul României”, a declarat Ligia…
Vezi articolul

SURSE Profesorilor și inspectorilor din tabăra de restanțe la Pitești, chemați de Ministerul Educației să refacă actele normative pentru educația incluzivă, li s-a reproșat că cele pe care le-au făcut în 2023 „nu au fost bune”. Întrebarea lor: „Și de ce ne-ați mai chemat tot pe noi?”

Zecilor de profesori, directori de școli și inspectori școlari, prezenți zilele acestea la Pitești pentru a rescrie actele normative dedicate educației incluzive, pe legea educației Deca-Iohannis 198/2023, li s-a reproșat…
Vezi articolul