Şcoala Gimnazială numărul 194 din Sectorul 4 al Bucureștiului intră în scenariul roşu, după confirmarea a patru cazuri de COVID-19

2.951 de vizualizări
FOTO: pixabay.com
Şcoala Gimnazială numărul 194 din Sectorul 4 al Capitalei va intra în scenariul roşu de funcţionare după ce, la nivelul unităţii, au fost înregistrate patru persoane infectate cu virusul SARS-CoV-2, au anunţat, duminică seara, reprezentanţii Primăriei, citați de Agerpres.

Potrivit unui comunicat de presă al Primăriei Sectorului 4, în urmă cu o săptămână, două persoane de la Şcoala Gimnazială nr. 194 au fost testate pozitiv, iar în acest weekend, alte două, fapt ce duce automat la scenariul roşu de funcţionare.

De asemenea, au fost dispuse de dezinfecţie la alte şapte unităţi de învăţământ din acelaşi sector după ce, în ultimele 48 de ore, câte o persoană de la fiecare şcoală a fost depistată cu noul coronavirus.

‘Întreaga activitate didactică se va muta exclusiv în sistem online pentru următoarele 14 zile. Primăria Sectorului 4 a dispus, în regim de urgenţă, măsuri de dezinfecţie a altor şapte unităţi de învăţământ după ce, în ultimele 48 de ore, câte o persoană din fiecare dintre şcoli a fost confirmată pozitiv la SARS-COV 2″, anunță primăria.

Școlile din Sectorul 4 în care primăria a demarat în regim de urgenţă măsuri de dezinfecţie, după ce, „în ultimele 48 de ore, câte o persoană din fiecare dintre şcoli a fost confirmată pozitiv la SARS-COV 2”:

  • Şcoala Gimnazială nr. 79 – un elev;
  • Colegiul Naţional ‘Ion Creangă’ – un elev;
  • Şcoala Gimnazială nr. 129 – un elev;
  • Colegiul Naţional ‘Mihai Eminescu’ –  un elev;
  • Şcoala Gimnazială nr. 113 – un elev;
  • Şcoala Gimnazială nr.194 – doi elevi;
  • Şcoala Gimnazială ‘Mărţişor – un elev.

Conform aceleiaşi surse, măsurile au fost dispuse împreună cu Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti şi cu Direcţia de Sănătate Publică Bucureşti, în baza ordinului nr. 5.487/1.494/2020 pentru aprobarea măsurilor de organizare a activităţii în cadrul unităţilor/instituţiilor de învăţământ în condiţii de siguranţă epidemiologică pentru prevenirea îmbolnăvirilor cu virusul SARS-COV-2, potrivit căruia ‘la apariţia într-o clasă din unitatea de învăţământ a unui caz confirmat de îmbolnăvire cu virusul SARS-COV-2, se suspendă cursurile clasei respective, pentru o perioadă de 14 zile’.

În situaţia în care în aceeaşi sală cursurile sunt organizate în schimburi, se vor suspenda doar cursurile pentru clasa în care a fost confirmat cazul de îmbolnăvire cu virusul SARS-CoV-2, urmând ca elevii din schimbul următor să îşi desfăşoare cursurile.

La apariţia a 3 cazuri confirmate de îmbolnăvire cu COVID-19 în clase diferite ale aceleiaşi unităţi de învăţământ, se suspendă cursurile şcolare ale unităţii de învăţământ pe o perioada de 14 zile de la data de debut al ultimului caz, prin decizia Comitetului Municipal pentru Situaţii de Urgenţă.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Extinderea programului „Școală după școală” la nivel național, prioritar cu acoperirea integrală a școlilor dezavantajate – cerută ministrului Educației, Ligia Deca, de organizația World Vision România

Extinderea programului „Școală după școală” la nivel național este cerută oficial de organizația World Vision România, într-o reacție la proiectele legilor învățământului lansate în dezbatere de ministrul Ligia Deca. Organizația…
Vezi articolul

Directoarea Maria Lidia Șorop, despre evaluarea anuală a profesorilor: Performanță se face și de la nota 5 spre nota 6. Și acolo e muncă multă cu acel elev. Performanță e și de la 9 la 10. E foarte greu să stabilești cine face performanță

Maria Lidia Șorop, directoarea Colegiului Național „Matei Basarab” din București, a declarat, la emisiunea InfoEdu de la TVR Info, că „e foarte greu să stabilești cine face performanță”. Aceasta a spus că „performanță se…
Vezi articolul

SURSE Dubla specializare pentru profesori ar urma să fie introdusă și la licență, împreună cu o bursă cât salariul unui cadru didactic debutant pentru cei care aleg această formare. Prevederile apar în proiectul Deca al Legii învățământului superior

Introducerea dublei specializări la licență pentru cadrele didactice și acordarea unor burse de studiu egale cu salariul net al unui profesor debutant pentru studenții care frecventează cursurile licenței didactice sau…
Vezi articolul

Studenții critică dur noile reguli de evaluare a studiilor doctorale: Este alarmant că dispar experții internaționali, metodologia periclitează suplimentar credibilitatea universităților

Noile reguli de evaluare a studiilor doctorale, stabilite de Ecaterina Andronescu și publicate ieri în Monitorul Oficial, pun „în pericol întreg procesul de evaluare”, „periclitează suplimentar credibilitatea” universităților și aduc riscul…
Vezi articolul