“Toți copiii să învețe să înoate” – înotul, introdus în curriculum pentru elevii din Ungaria, într-un program finanțat de guvern

1.767 de vizualizări
Foto © Fsstock | Dreamstime.com
Un program educațional lansat în februarie a.c. în școlile din Ungaria urmărește ca “toți copiii să învețe să înoate”: înotul este introdus în curriculum, ca parte a orelor de educație fizică, într-un proiect ce urmează să fie extins treptat în ultimii ani, potrivit unei prezentări publicate pe platforma europeană Eurydice.

Programul este realizat de Asociația de Înot din Ungaria și finanțat de guvern. El a fost lansat la 1 februarie a.c. și se dorește să atragă peste 300.000 de copii, în cadrul a 300 de centre sportive, până în 2028. 

Înotul este inclus în curriculumul școlar, și este predat, în cadrul orelor de sport, de către înotători profesioniști, în mod gratuit. Pentru început, în proiect participă 12.000 de copii de grădiniță și elevi de școală primară din 20 de orașe ale Ungariei, urmând ca programul să se extindă treptat.

  • La finalul procesului de învățare, este de așteptat ca elevii să poată să înoate 100 de metri în trei stiluri diferite și să se miște cu ușurință în apă de mare adâncime.

Photo © Fsstock | Dreamstime.comDreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.


1 comment
  1. Dar care e urgenta, vine potopul?
    Poate unii copiii au frica de apa adanca, altii sunt sensibili cu plămânii, cu caile respiratorii, unii sunt alergici la clor etc
    Nu poti obliga elevii sa sara in apa.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Diriginții claselor gimnaziale trebuie să parcurgă mai multe etape pentru identificarea copiilor în risc de abandon școlar, potrivit unui ordin oficial. La ce întrebări răspund elevii – documente

Profesorii care sunt diriginți la clasele gimnaziale au de parcurs mai multe etape pentru identificarea copiilor în risc de abandon școlar, potrivit ordinului Ministerului Educației nr. 6000/2021. Prin acest ordin…
Vezi articolul