Turcan: În România s-au cheltuit bani enormi pe tot felul de cursuri de formare profesională, de reconversie profesională, care, de fapt, s-au dus în buzunarele unora şi beneficiarii nu s-au ales cu mare lucru

5.561 de vizualizări
Foto: Facebook.com – Raluca Turcan
Ministrul Muncii, Raluca Turcan, afirmă că printre marile probleme ale mediului de afaceri se numără nu fiscalitatea, ci lipsa forţei calificate de muncă şi birocraţia. Ea reclamă că în Româna s-au cheltuit fără folos sume mari pe cursuri de calificare, transmite News.ro, citată de G4Media.ro.

Cursuri de formare profesională, tratate cu „neseriozitate”

„Am o părere personală şi pe care cred că o voi confirma cu date în perioada următoare, şi anume că în România s-au cheltuit bani enormi pe tot felul de cursuri de formare profesională, de reconversie profesională, care, de fapt, s-au dus în buzunarele unora şi beneficiarii nu s-au ales cu mare lucru”, susţine ministrul.

Ministrul Muncii a reclamat faptul că activitatea de ocupare a locurilor de muncă şi cea de pregătire în vederea integrării în piaţa muncii „nu au fost tratate la modul cel mai serios”.

Citește articolul complet pe G4Media.ro


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Elevii de clasa a V-a puși să dea înapoi banii primiți ca burse, printr-o adresă emisă de la Ministerul Educației, nu sunt obligați să facă asta / Adresele au doar rol informativ, fără niciun efect juridic sau administrativ, conform instanței

Elevii de clasa a V-a care au primit burse de merit sau de excelență în anul școlar 2024-2025, pe baza premiilor obținute la concursuri și olimpiade școlare din ciclul primar,…
Vezi articolul

Modificări la regulile pentru școli-pilot, propuse de Ministerul Educației pentru a putea derula proiectul de finanțare de 12 milioane de euro prin PNRR: Statutul se poate obține pentru cel puțin un an, față de patru cât e în prezent și nu se mai precizează cum vor fi plătiți profesorii care sunt implicați în activități specifice – ordin de ministru în dezbatere

Ministerul Educației a pus în dezbatere publică, vineri, 26 aprilie, proiectul de metodologie prin care școlile pot aplica pentru statutul de școli-pilot. Documentul nu mai prevede modul prin care ar…
Vezi articolul