Cinci licee din București vor face ore online, pentru că au cazuri confirmate de Covid-19, anunță Prefectura Capitalei

6.293 de vizualizări
Foto: © Tetiana Soares | Dreamstime.com
Cinci licee din București vor trece treptat, în această săptămână, la învățământ online, potrivit hotărârii Consiliului Municipiului București pentru situații de urgență.

Pentru Liceul Tehnologic Special nr. 3 şi Liceul Teoretic „Alexandru Ioan Cuza” suspendarea cursurilor este prevăzută de luni, 31 ianuarie, până pe data de 9 februarie.

Colegiile Naţionale „Ion Creangă” şi „Grigore Moisil” intră în online de marţi, 1 februarie, şi până pe data de 10 februarie, iar Colegiul Naţional „Aurel Vlaicu” de miercuri, 2 februarie, şi până pe 11 februarie.

Totodată, cursurile cu prezenţă fizică sunt suspendate de marţi până pe 10 februarie pentru grupele de nivel preşcolar din cadrul Şcolii Gimnaziale nr. 163, se arată în hotărârea CMBSU. 

Reamintim, până acum un singur liceu din București, Colegiul Național I. L. Caragiale are cursurile cu prezență fizică suspendate până pe 2 februarie.

Foto: © Tetiana Soares | Dreamstime.com / Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

DOCUMENT Marian Preda, Nicolae Istudor, Adrian Papahagi, Ciprian Mihali, printre profesorii propuși să aleagă componența comisiilor de specialitate CNATDCU, pentru mandatul 2024 – 2028 – proiect

Ministerul Educației organizează o consultare publică privind componența comitetelor de selecție CNATDCU. Marian Preda, rectorul Universității din București, Nicolae Istudor, rector al Academiei de Studii Economice din Bucureşti, Adrian Papahagi,…
Vezi articolul
Consiliul Rectorilor

„Nu programei de ieri pentru elevii de mâine!” Peste 200 de cercetători ai Academiei Române, scriitori și profesori, printre care Mircea Cărtărescu, Radu Vancu, Ioana Pârvulescu, cer Ministerului Educației „regândirea integrală” a programei propuse la română pentru clasa a IX-a: „Conține erori impardonabile, descurajează lectura și riscă să amplifice analfabetismul funcțional”

Peste 200 de profesori, scriitori, regizori, dramaturgi și cercetători ai Academiei Române cer oficial Ministerului Educației și Cercetării condus de Daniel David „regândirea integrală a programei” pe care a propus-o…
Vezi articolul