Admitere liceu 2021. Rezultatele repartizării computerizate au fost publicate – 89.983 de absolvenți ai clasei a VIII-a au fost admiși în prima etapă de repartizare

56.496 de vizualizări
Foto: captură admitere.edu.ro
89.983 de elevi absolvenți de clasa a VIII-a (98,54%) au fost repartizați în învățământul liceal de stat pentru anul școlar 2021-2022, anunță Ministerul Educației. Acesta a publicat, sâmbătă, pe site-ul admitere.edu.ro, rezultatele repartizării computerizate în învățământul liceal de stat.

Din totalul elevilor cu opțiuni completate (91.315), 57.574 de candidați au fost repartizați la filiera teoretică, iar 32.409 candidați – la filiera tehnologică. 348 de candidați au fost admiși cu media 10.

În total, au fost completate 1.760.684 de opțiuni, rezultând o medie de 19 opţiuni/elev. 54.060 (60,05%) dintre elevii cu opțiuni completate (91.315) au intrat la prima opțiune.

În etape anterioare au fost admiși:
– 10.710 elevi la specializări vocaţionale;
– 600 de elevi în învăţământul militar;
– 1.449 de elevi pe locurile speciale, rezervate candidaţilor de etnie romă; – 706 elevi în învățământul special

Potrivit comunicatului, alți 10.086 de elevi s-au înscris pe locurile alocate rutelor de școlarizare în învățământul profesional. Conform calendarului admiterii în învățământul liceal de stat, în perioada 25-28 iulie, candidații vor transmite/depune dosarele de înscriere la secretariatele liceelor în care au fost admiși.

1.332 de elevi nu au fost repartizați în această etapă, întrucât nu au completat suficiente opţiuni, însă acest număr este în scădere substanțială comparativ cu anul trecut (8.570 de elevi).

Cei 1.332 de elevi vor intra în a doua etapă de repartizare computerizată și vor completa, în perioada 29 iulie – 5 august, opțiuni în fișele de înscriere alături de candidații care au fost repartizați computerizat în prima etapă de admitere, dar nu și-au depus dosarele de înscriere în termen (25 – 28 iulie) și de candidații care nu au participat în prima etapă de admitere. Completarea opțiunilor în fișe se realizează la unitatea de învățământ sau prin formular transmis electronic. 

Pentru această etapă sunt disponibile 9.216 locuri. Repartizarea computerizată a acestor elevi va avea loc în data de 6 august, iar comunicarea rezultatelor candidaților repartizați computerizat în a doua etapă a admiterii în învățământul liceal de stat se va face conform procedurii stabilite de Comisia națională de admitere. În intervalul 9 – 11 august, comisia judeţeană de admitere va rezolva toate cazurile speciale apărute după cele două faze de repartizare computerizată.

  • Rezultatele repartizării pot fi consultate aici.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Asztalos Csaba, președintele Consiliului pentru Combaterea Discriminării, despre legile educației: Posibilitatea colegiilor de a avea admitere proprie e o formă mascată de privatizare a unei părți din învățământul public. Crește piața meditațiilor

Posibilitatea colegiilor de a avea admitere proprie este o formă mascată de privatizare a unei părți din învățământul public, a declarat joi pentru HotNews.ro Asztalos Csaba, președintele Consiliului Național pentru…
Vezi articolul

Elevii vin în clasa a V-a și se vede această modalitate de a-l pune într-un fel pe celălalt într-o inferioritate, spune directoarea Colegiului Național „Gheorghe Lazăr” din București: Se uită de unde sunt adidașii tăi, ce fel de telefon ai. Lucrăm cu părinții la aspectul acesta

Ionela Neagoe, directorul Colegiului Național „Gheorghe Lazăr” din București, a declarat pentru Euronews.ro că elevii vin în clasa a V-a și „se vede această modalitate de a-l pune într-un fel…
Vezi articolul

Planuri-cadru bazate pe învățare, nu pe discipline, inspirate de Teoria Relativității, propuse de 300 de profesori: De ce obligăm elevul să vină la școală? Pentru disciplina fizică sau geografie, matematică sau istorie? Categoric, nu

„Proiectul de planuri cadru, în esență, nu a schimbat filosofia procesului de învățare. Totul rămâne centrat pe disciplina de învățământ. Elevul nu apare în ecuație, decât prin falsa oportunitate de…
Vezi articolul