Afterschool-urile își reiau activitatea de luni cu regulile pe care le aveau înainte de închidere

743 de vizualizări
Foto: © Annanahabed | Dreamstime.com
Unitățile de tip afterschool revin în activitate după o perioadă de 14 zile în care au fost suspendate de la funcționare prin hotărâre de guvern. Noile decizii al Comitetului Național pentru Situații de Urgență nu conțin nicio reglementare referitoare la acestea, iar ministerul Educației a transmis faptul că nu reglementează în acest domeniu.

Hotărârea de Guvern 1.130 din 25 octombrie 2021 prevede la articolul 1, alineatul 2 faptul că „activitatea operatorilor economici care desfășoară activități tip after-school se suspendă pe o perioadă de 14 zile de la data intrării în vigoare a prezentelor măsuri”.

Duminică, 7 noiembrie, expiră acest termen, astfel încât, dacă nu apar reglementări suplimentare în acest weekend, unitățile respective pot relua activitatea de luni, 8 noiembrie.

Regulamentul după care funcționează afterschool-urile este prevăzut în ordinul 1076/4518/3936/2020 din 12 iunie 2020 privind stabilirea măsurilor necesare în vederea redeschiderii creşelor, grădiniţelor, afterschool-urilor pentru prevenirea îmbolnăvirilor cu SARS-CoV-2.

Creșele și centrele de îngrijire au fost de deschise și în perioada vacanței, așa că acestea vor funcționa în continuare.

Foto: © Annanahabed | Dreamstime.com / Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

VIDEO Educația nu este o povară pentru țări, este cea mai profitabilă investiție pe care o pot face, spune Jean Michel-Blanquer, ministrul Educației din Franța: Într-o lume tot mai tehnologizată care riscă să se dezumanizeze, avem nevoie de factorul uman mai mult ca niciodată – una din prioritățile Hexagonului la președinția Consiliului UE

Într-o lume tot mai tehnologizată care riscă să se dezumanizeze, avem nevoie de factorul uman mai mult ca niciodată, așa a explicat ministrul Educației Jean Michel-Blanquer de ce țara sa,…
Vezi articolul

Universitățile au nevoie de scannere pentru verificarea plagiatelor, dar nu le pot procura cu banii de la Minister – rectorul ASE, Nicolae Istudor: Cererea Universitaria de reportare a banilor pentru analiza doctoratelor urmărește evitarea blocării fondurilor publice

Multe universități au nevoie să achiziționeze scannere performante pentru a putea verifica plagiatele din tezele de doctorat, dar nu le pot procura din fondurile alocate de minister pentru că asemenea…
Vezi articolul

Unu din trei elevi români a rămas în urmă cu materia școlară în ultimii doi ani de pandemie – sondaj al Salvați Copiii România. La începutul anului 2021, peste 15% dintre copiii care împliniseră 5 ani nu erau înscriși la grădiniță

Unu din trei elevi români a rămas în urmă cu materia școlară în ultimii doi ani de restricții pandemice, în vreme ce rata de participare la educație timpurie a scăzut,…
Vezi articolul