Alexandru Rafila, despre focarul de la Școala 28: Discutăm de un pretext, nu de o situație care să pună în pericol deschiderea școlilor

1.457 de vizualizări
Alexandru Rafila / Foto: caspa.ro
Epidemiologul Alexandru Rafila (care este și deputat PSD), a precizat că din punctul său de vedere focarul cu noua tulpină de Covid, izbucnit la Școala Nr.28 din Sectorul 2 al Capitalei, nu ar trebui privit ca un impediment în demersul deschiderii școlilor, din 8 februarie cum s-a preconizat, scrie G4Media.ro.

Rafila apreciază că neglijențe ale unor persoane care lucrează în „instituții publice”, și implicit focare, pot apărea oriunde și că ceea ce s-a întâmplat la Școala 28 nu ar trebui agățat neapărat de activitatea din  școli.

„În mod greșit știrea cu focarul de la Școala 28 a fost agațată de reînceprea școlii. Dar n-are nicio legătură. Nu știu de unde s-a ajuns la concluzia că deschiderea școlii e pusă în pericol de focare precum acesta. Păi, focare pot apărea oriunde, da, extinderea focarelor poate avea loc în orice instituție publică, dar invocarea câtorva focare reprezintă un pretext, nu poate fi vorba despre o situație care să pună în pericol deschiderea școlilor”, a comentat Alexandru Rafila, luni seara, la Digi24.

Articolul integral pe G4Media.ro

Foto: caspa.ro


2 comments
  1. Individul asta trebuia sa nu intre in politica daca vroia sa ramana credibil. In mintea lui, tulburata de politica, nu exista nicio legatura. La fel cum ametitul alalalt, geniul de la Bals, nu putea intui legatura dintre pandemie si punctul de pe harta.

    E un exemplu ce se poate intampla. Ar trebui sa puna pe unii pe ganduri.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

BREAKING Care sunt cele 5 module de predare-învățare-evaluare de anul viitor școlar. Iulian Cristache, președinte Federația Asociațiilor de Părinți: Vor fi 5 module cu o vacanță la alegerea Inspectoratului în februarie. Rămâne să vedem cum va fi constituită media anuală, am propune câte o notă pentru fiecare modul și un test final sumativ cu o anumită pondere în medie

Noua structură a anului școlar va fi cu totul altfel decât organizarea pe semestre, potrivit discuțiilor din Comisia pentru Dialog Social de la Ministerul Educației. Președintele Federației Naționale a Asociațiilor…
Vezi articolul