Aproape 500 de clase/grupe, suspendate în toate școlile din România, în săptămâna 23 februarie-1 martie din cauza cazurilor de infectare cu SARS-CoV-2. Mai mulți angajați infectați decât elevi

3.497 de vizualizări
Foto: © Boris Djuranovic | Dreamstime.com
Aproape 500 de clase/grupe, suspendate în toate școlile din România, în săptămâna 23 februarie-1 martie din cauza cazurilor de infectare cu SARS-CoV-2, potrivit unui comunicat al Ministerului Educației.

În perioada 23 februarie – 1 martie 2021, în sistemul național de învățământ preuniversitar s-au înregistrat 405 infectări în rândul elevilor și 418 infectări în rândul personalului didactic, didactic auxiliar și nedidactic.

Un număr de 494 clase/grupe au suspendat activitatea în perioada menționată, mai arată ministerul. Datele au fost colectate pe ultimele 7 zile, ultima zi de raportare fiind luni, 1 martie 2021.

Foto: © Boris Djuranovic | Dreamstime.com


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

VIDEO Gabriel Diaconu, medic psihiatru: Ce alegi, să faci o injecție sau să stai la coadă cu alți 20 de oameni cu insuficiență respiratorie? Dacă nu ești vaccinat, e aproape sigur că vei lua boala, așa de mare este incidența COVID / Nu cred că e o discriminare să fie vaccinarea obligatorie

Nu cred ca e o discriminare să fie vaccinarea obligatorie, a declarat medicul psihiatru Gabriel Diaconu la webinarul „Vaccinarea – între mituri și adevăr”, organizat de proiectul Școli Curate. Acesta…
Vezi articolul

Universitatea din București, unde o persoană a fost reținută vineri pentru atingere adusă bunelor moravuri, consideră că „nu are, în conformitate cu cadrul legal existent, nicio breșă de securitate”

Universitatea din București „deține, în conformitate cu legislația în vigoare, toate avizele de funcționare, inclusiv cele care se încadrează” la asigurarea securității studenților și profesorilor, spune instituția de învățământ superior…
Vezi articolul

Învățarea riscă să devină fragmentată și superficială cu noile programe școlare – reacția comunității MERITO pe 9 discipline: Nu pot fi menținute simultan volumul de conținut și competențele de nivel înalt, în cazul Logicii / Un demers didactic grăbit formează modele mentale incorecte la Informatică / Programa de Română pune dificultatea înaintea motivației, iar rezultatul poate fi respingerea lecturii

Reforma curriculară riscă să fie compromisă nu de lipsa de intenții bune, ci de fundația fragilă pe care este construită, avertizează într-o analiză amplă comunitatea MERITO. Publicat joi, 11 decembrie,…
Vezi articolul