Belgia: “Nu a existat un impact semnificativ al redeschiderii școlilor”, la două săptămâni după vacanța prelungită de toamnă

1.747 de vizualizări
Foto: © Mariavonotna – Dreamstime.com
“Impactul redeschiderii școlilor, de practic două săptămâni, nu a a fost vizibil în cifre. (…) Nu a existat un impact semnificativ al redeschiderii școlilor” din Belgia, a declarat, vineri, purtătorul de cuvânt interfederal pe teme legate de Covid-19 din această țară, Yves Van Laethem, într-o conferință transmisă de Le Soir
  • Când a impus o serie de noi restricții, acum o lună, Belgia a decis inclusiv să prelungească vacanța școlară de toamnă cu două săptămâni, copiii revenind la clasă la mijlocul lunii noiembrie, înaintea altor măsuri de relaxare.

Van Laethem a notat că, în general, s-a înregistrat o scădere a numărului de infectări, spitalizări și decese asociate Covid-19. Tot el a notat că, în timp ce impactul școlilor nu s-a simțit, a existat o creștere ușoară a numărului de cazuri asociate testărilor în rândul persoanelor asimptomatice.

Publicația în limba română Ziaruldebelgia.ro îl citează la rândul său pe celălalt purtător de cuvânt interfederal, Steven Van Gucht, potrivit căruia “așa cum ne așteptam, vedem o relativă creștere a numărului de cazuri pozitive la cei care au fost în contact cu o persoană infectată, dar nu au simptome de boală. Este o creștere de 5-10% și ne așteptăm ca numărul să crească în continuare”. Dar, potrivit sursei citate, toate celelalte cifre descresc, pentru moment observându-se un ritm de înjumătățire a cazurilor la 11 zile.

Foto: © Mariavonotna – Dreamstime.com / Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Harta școlilor dezavantajate există deja din 2016, susține Asociația Human Catalyst, după ce Ministerul Educației a anunțat că “inițiază demersul de realizare a Hărții școlilor dezavantajate din România”

Harta școlilor dezavantajate este realizată deja de Asociația pentru Educație și Justiție Socială Human Catalyst, potrivit unui comunicat primit de Edupedu.ro. Anunțul vine la o zi după ce Ministerul Educației…
Vezi articolul

BREAKING Subiectele și baremele de la Definitivat 2023 pentru profesorii de gimnaziu și liceu. Lectura unei opere sau relația dintre text și curentul cultural, cerințe la metodică pentru profesorii de Limba română

Subiectele și baremele de la Definitivat 2023 pentru profesorii de gimnaziu și liceu au fost publicate de Ministerul Educației la ora 15:00. Proba scrisă a examenului a avut loc între orele…
Vezi articolul