BREAKING Medalie de aur pentru David Popovici, la proba de 200 de metri – Campionatele Mondiale de Natație 2025 – VIDEO

2.472 de vizualizări
Foto: EPA/ FAZRY ISMAIL via AGERPRES Foto
Înotătorul român David Popovici, student la Universitatea din București, a obținut medalia de aur la proba de 200 metri liber din Singapore.

Proba a avut loc marți după-amiază, 29 iulie, și a fost transmisă în direct de televiziunea publică.

„A fost mai bine decât la olimpiade. Dar de anul trecut și până acum am fost mai relaxat. Sunt mai bucuros decât după finala olimpică. mi-am zis că trebuie să câștig și să lupt cât pot de bine”, a declarat Popovici la terminarea probei.

Timpul cu care David Popovici a obținut medalia a fost de 1:43:53.

Înaintea ultimei lungimi se afla la aproape o secundă în urma americanului Luke Hobson, însă a reușit o revenire spectaculoasă și a cucerit aurul, după cum scrie și Agerpres.

Hobson, cronometrat la 1:43:84, a obținut medalia de argint, iar bronzul a revenit japonezului Tatsuya Murasa, cu 1:44:54.

  • La semifinale, a obținut un timp de 1:45:02.

Chiar în urmă cu un an, pe 29 iulie 2024, obținea medalie de aur la Jocurile Olimpice de la Paris.

În 2022, când a câștigat aurul în proba de 200 de metri liber la Campionatele Mondiale de Natație de la Budapesta, David Popovici era elev la Colegiul Național „George Coșbuc” din București.


1 comment
  1. Felicitari, dragul nostru David! cu d mare!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Vă rog să învățați și să nu copiați. Vrem să deveniți niște cetățeni model. Este foarte important și acum să fiți niște elevi buni care nu copiază – mesajul de început de an școlar al primarului sectorului 1, Clotilde Armand

Mesajul de început de an școlar al primarul sectorului 1, Clotilde Armand, către elevii școlii Gimnaziale nr. 162 a fost unul scurt: „Învățați și nu copiați. Vrem să deveniți niște…
Vezi articolul

Daniel David despre scopul schimbării planurilor-cadru: Aș vrea să văd o reducere drastică a analfabetismului funcțional, care este de 47 – 48% la nivelul liceului

Scopul noilor planuri-cadru pentru liceu, intens dezbătute în această perioadă, este reducerea analfabetismului funcțional în rândul elevilor, în contextul unde aproape jumătate dintre ei au dificultăți de înțelegere și aplicare…
Vezi articolul

Rezultatele TIMSS la matematică, contrast izbitor cu concluziile evaluării din proiectul ROSE / Cercetătorul Dacian Dolean: dna Preoteasa a fost informată greșit – centilul 37 nu înseamnă că performanța elevilor e echivalentă notei 3,7. Performanța elevilor de la liceele tehnologice e doar puțin mai slabă decât media pe țară

Rezultatele TIMSS 2023 analizează comparativ competențele de matematică și științe (biologie, fizică, chimie) în rândul elevilor, iar anul acesta România a participat atât cu elevii de clasa a VIII-a, ca…
Vezi articolul

Ministerul Educației și Cercetării, despre efectele negative ale Legii Bolojan: Considerăm că măsurile instituite nu afectează calitatea procesului de învăţământ şi nici nu determină creşterea riscului abandonului universitar

Ministerul Educației și Cercetării susține că măsurile de austeritate intrate în vigoare la sfârșitul lunii iulie 2025 nu au un impact negativ asupra procesului educațional și nu pot determina creșterea…
Vezi articolul