BREAKING Subiectele de la Evaluarea Națională de clasa a II-a, Matematică. Cele 12 exerciții pe care le-au avut de rezolvat elevii

72.934 de vizualizări
Foto: captură – subiect
Elevii de clasa a II-a au susținut joi, 11 mai, proba la Matematică din cadrul Evaluării Naționale. Subiectele sunt pe două numere, iar elevii au avut la dispoziție 30 de minute pentru a le rezolva.

Evaluările de la finalul claselor a II-a, a IV-a și a VI-a sunt elaborate de către Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație (CNPEE). Vineri, 12 mai, are loc testarea la limba română pentru minoritățile naționale, scris-citit.

Matematică – Testul nr. 1

Matematică – Testul nr. 2

De ce este nevoie de evaluare la clasa a II-a

Evaluarea la clasa a II-a este prima testare în cadrul căreia copilul este expus unor subiecte făcute de altcineva decât cadrul didactic cu care este obișnuit. Părinții pot compara, astfel, rezultatele obținute de copil la această testare națională cu rezultatele obișnuite primite de elev de la învățătoare și pot vedea dacă a fost evaluat corect în timpul anului.

Rezultatele ar trebui să îi ajute pe părinți să afle pe ce anume să insiste, în lucrul cu copiii, pe timpul verii.

Un alt obiectiv al evaluărilor este de a-i obișnui pe copii cu condițiile de examen, pentru a nu se trezi la final de clasa a VIII-a, când au un examen care le hotărăște traseul școlar, pentru prima oară în fața unei evaluări naționale.

Aceste testări trebuie să radiografieze în mod real în ce măsură au înțeles copiii elementele prevăzute de curriculumul național, dar și efortul depus de învățători.


3 comments
  1. Aceste subiecte forteaza copiii sa faca meditatii la matematica pentru ca altfel atentia unui copil sa stea sa adune sau sa scada repetitiv nu este suficienta sa termine exercitiile. Repetitia poate fi evitata cu inmultiri si impartiri. Deci ii trebuie meditatii. Ideea evaluarii e buna, dar precum spunea si alt parinte, cei care fac subiectele sunt pe langa realitatea si atentia necesara copiilor nostri.

  2. Deși nu au nici o relevanță aceste evaluari, subiectele primite au fost din toată materia clasei a IIa, chiar dacă mai avem o lună de școală. Dacă ne luăm după ele, ar fi trebuit să terminam materia la 1 mai. Au demonstrat din nou că cei puși în funcție nu au nimic comun cu invatamantul

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

BREAKING Patru medalii de aur, argint și bronz pentru elevii români la Olimpiada Internațională de Chimie – IChO 2023 din Elveția. Profesorul Marius Andruh: Am reușit să reclădim echipa de olimpici în condiții bune, după perioada de pandemie în care pregătirea a fost afectată și s-a simțit

Elevii români care au participat la Olimpiada Internațională de Chimie (IChO) 2023, organizată în Elveția, au luat o medalie de aur, două de argint și una de bronz, conform rezultatelor…
Vezi articolul

Profesorul Marius Lobază: Ministrul Daniel David este un cameleon politic. Șefii de partid i-au dat o dispoziție, el acum recită poezii în favoarea dispoziției / Din toamnă, crește norma didactică de predare și se mărește numărul de elevi în clasă, scade tariful pentru plata cu ora și se comasează școli, potrivit Legii Bolojan

Marius Lobază, profesor la Colegiul Naţional Bănăţean Timişoara, a declarat că Daniel David, ministrul Educației și Cercetării, „este un cameleon politic”. „Șefii de partid i-au dat o dispoziție, el acum…
Vezi articolul

Impactul noilor planuri-cadru asupra profesorilor. Daniel David: Per ansamblu, pe sistem, numărul de norme nu scade, iar cei care sunt titulari, în principiu, nu vor fi afectați / Gabriel Vrînceanu: Abia de la clasele XI-XII să apară schimbări. Există posibilitatea de a face o recalificare, o formare care să-ți asigure un supliment de ore

Per ansamblu, pe sistem, numărul de norme nu scade, iar cei care sunt titulari, în principiu, nu vor fi afectați, spune ministrul Educației și Cercetării, Daniel David, despre organizarea orelor…
Vezi articolul