Concursul național de biologie „George Emil Palade” 2025, etapa județeană. Subiectele și răspunsurile corecte de la olimpiada „mică” de biologie, pentru elevii de gimnaziu

18.694 de vizualizări
Concursul de Biologie „George Emil Palade” 2025, etapa județeană / Foto: captură subiect
Subiectele și baremele de la Concursul național de biologie „George Emil Palade” (CNBGEP) 2025, etapa județeană de sâmbătă, 22 martie, au fost obținute de Edupedu.ro. Prezentăm mai jos în articol cerințele și variantele corecte de răspuns.

Etapa națională a concursului național de biologie „George Emil Palade” 2025, cunoscut drept și olimpiada „mică” de biologie, pentru elevii de clasele V-VIII, ar urma să aibă loc pe 24 mai, la Cluj-Napoca, după cum se arată în calendarul olimpiadelor și concursurilor școlare naționale 2025.

La concurs, elevii au avut la dispoziție două ore pentru rezolvarea subiectelor. Evaluarea lucrărilor elevilor s-a realizat la sfârșitul probei pe baza baremului de corectare, de către doi profesori evaluatori, în prezența autorului lucrării și a unui elev concurent cu statut de martor, conform regulamentului de desfășurare CNBGEP 2025.

  • Dacă elevul nu a putut asista la corectarea lucrării sale, el a avut de completat o declarație scrisă, pe versoul fișei de concurs, din care să reiasă că este de acord ca lucrarea să fie notată și evaluată în absența lui, în prezența a doi elevi-martori.

DOCUMENT DESCARCĂ Subiecte CNBGEP 2025 faza județeană, clasa a V-a:

  • Barem de corectare:

DOCUMENT DESCARCĂ Subiecte CNBGEP 2025 faza județeană, clasa a VI-a:

  • Barem de corectare:

DOCUMENT DESCARCĂ Subiecte CNBGEP 2025 faza județeană, clasa a VII-a:

  • Barem de corectare:

DOCUMENT DESCARCĂ Subiecte CNBGEP 2025 faza județeană, clasa a VIII-a:

  • Barem de corectare:


2 comments
  1. Cred ca ar trebui revizuit Regulamentul de organizare, in conditiile in care la etapa nationala se califica doar primii 2 clasati in ordinea mediilor din fiecare judet. Astfel, un elev care a obtinut 93 de puncte (si are inainte 2 elevi cu 94 si 95 de puncte) nu merge la etapa nationala, insa in alte judete merg la nationala elevi care au obtinut 86 sau 84 de puncte ( acestea fiind cele mai mari punctaje din judetul respectiv) si calificati automat in etapa finala. Ar fi corect sa existe un numar de locuri la nivel national, atribuite elevilor care au obtinut punctaje foarte bune, ( mai mari decat multe din cele calificate la nationala) dar care au fost limitati de regula privind nr. de participanti din fiecare judet.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Ministrul Educației, Daniel David, despre atacul la profesori al Guvernului din care face parte: oamenii din sistem au dreptul să-și ceară drepturile lor – unele asumate oficial destul de recent, după încheierea grevei din sistem și/sau prin noile legi ale educației -, în timp ce Guvernul trebuie să facă, la rândul său, tot ceea ce ține de acesta pentru a reduce deficitul bugetar

Noul ministru al Educației, Daniel David, constată că „oamenii din sistem” își cer pe bună dreptate drepturile obținute prin protestele recente sau prin legea educației, dar ia partea Guvernului când…
Vezi articolul

Elevii unei școli din Gorj au dat de 2 ori simularea Evaluarea Națională 2022 la limba și literatura română, după ce profesorii le-au distribuit subiectele greșite / Elevii au primit subiectele adresate celor care învață în limba maghiară

O anchetă la școala Albeni din județul Gorj a fost deschisă de Inspectoratul școlar, după ce elevii de clasa a VIII-a au primit ieri, la simularea Evaluării Naționale 2022 subiecte…
Vezi articolul

Daniel Funeriu, fondatorul taberei de excelență în matematică APEX-Maths: Putem pune România pe harta excelenței științifice și educaționale. Avem tineri de liceu, doctoranzi și profesori universitari care pot să aducă țara pe harta imperiului cunoașterii

Elevii, doctoranzii și profesorii pot pune România pe harta excelenței științifice și educaționale. Este momentul să ieșim din logica unei țări mici și neajutorate. „Repet obiectivul APEX-Maths și al întregului…
Vezi articolul