Concursul Național de Matematică Aplicată „Adolf Haimovici” 2025, pentru elevii de la Științe ale naturii și Tehnologic. Subiectele și baremele de notare de la etapele locală din București și județeană

7.521 de vizualizări
Concursul Adolf Haimovici 2025 – subiecte și bareme / Foto: captură document
Subiectele și baremele de notare la Concursul Național de Matematică Aplicată „Adolf Haimovici” (CNMAAH) 2025 – etapa locală și etapa județeană, pentru elevii de la specializarea Științe ale naturii – profil Real (H2) și de la filiera Tehnologică (H1), au fost publicate de mai multe centre de examen.

Edupedu.ro prezintă mai jos subiectele și baremele de la etapa locală din București de pe 8 februarie, publicate de Inspectoratul Școlar al Municipiului bucurești (ISMB), și de la etapa județeană de pe 8 martie 2025.

DOCUMENT DESCARCĂ Subiect CNMAAH 2025 H1 Clasa a IX-a, etapa locală, București (sursa):

  • DOCUMENT Barem:
  • DOCUMENT Subiect CNMAAH 2025, H1 Clasa a X-a, etapa locală, București:

DOCUMENT Barem:

  • DOCUMENT Subiect CNMAAH 2025, H1 Clasa a XI-a, etapa locală, București:

DOCUMENT Barem:

  • DOCUMENT Subiect CNMAAH 2025, H1 Clasa a XII-a, etapa locală, București:

DOCUMENT Barem:

  • DOCUMENT Subiect CNMAAH 2025, H2 Clasa a IX-a, etapa locală, București:

DOCUMENT Barem:

  • DOCUMENT Subiect CNMAAH 2025, H2 Clasa a X-a, etapa locală, București:

DOCUMENT Barem:

  • DOCUMENT Subiect CNMAAH 2025, H2 Clasa a XI-a, etapa locală, București:

DOCUMENT Barem:

  • DOCUMENT Subiect CNMAAH 2025, H2 Clasa a XII-a, etapa locală, București:

DOCUMENT Barem:

DOCUMENT DESCARCĂ Subiecte și bareme CNMAAH 2025, etapa județeană, H1 (sursa):

DOCUMENT DESCARCĂ Subiecte și bareme CNMAAH 2025, etapa județeană, H2:


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Există „mici decalaje” între formarea inițială a educatorilor și practica de la clasă, „ar trebui să ne întâlnim mai des, să fim pe aceeași pagină”, spune Viorica Preda, inspector pentru educația timpurie în Ministerul Educației

O provocare din sistemul de educație timpurie sunt „micile decalaje” care există între formarea inițială, formarea continuă ale educatorilor și practicile de la clasă, spune Viorica Preda, inspectorul general pentru…
Vezi articolul