Doar elevii din 18 școli și 315 clase mai făceau ore online săptămâna trecută, cei mai mulți în București

655 de vizualizări
Numărul cazurilor de infectare cu SARS-CoV-2 a scăzut la cifre apropiate celor de la începutul semestrului II, astfel că doar 18 școli și 315 clase mai aveau activități online, arată Ministerul Educației într-un comunicat.

„Trendul descendent al situației epidemiologice din mediul școlar, consemnat în ultimele săptămâni, a continuat și în intervalul 28 februarie – 4 martie. Astfel, în această perioadă, numărul de infectări cu SARS-CoV-2 în unitățile de învățământ a continuat să scadă și, implicit, a scăzut și numărul de clase/unități școlare cu activitate organizată în sistem online”, potrivir instituției.

Conform raportărilor centralizate de la inspectoratele școlare, la finalul săptămânii 28 februarie – 4 martie, 18 unități de învățământ (cu personalitate juridică sau structuri) și 315 de clase/grupe funcționau în sistem online.

La momentul raportării, situația epidemiologică din școli implica următoarele date:

  • 4.247 de elevi/preșcolari – pozitivi Covid-19 (0,15%)
  • 1.000 de persoane angajate în sistemul de învățământ preuniversitar – pozitive SARS-CoV-2 (0,37%).

În urma administrării testelor antigen pe bază de salivă în unitățile de învățământ, în săptămâna 28 februarie – 4 martie 2022 au fost raportate 772 de teste de salivă pozitive. Dintre acestea, 460 (60%) au fost confirmate RT-PCR, 189 (24%) au fost infirmate, iar pentru 123 (16%) nu exista niciun răspuns la data raportării.

Situația comparativă din ultimele săptămâni:

DataElevi/preșcolari infectați Covid-19 la momentul raportării / procentPersonal infectat Covid-19 la momentul raportării / procentClase cu activitate suspendată la momentul raportării / procentUnități școlare în sistem online/ procent
10 ianuarie1500 (0,1%)547 (0,2%)876 (0,6%)67 (0,4%)
21 ianuarie13.541 (0,5%)4.252 (1,6%)2.882 (2,1%)46 (0,3%)
28 ianuarie26.974 (0,9%)7.307 (2,7%)3.576 (2,6%)108 (0,6%)
4 februarie32.100 (1,1%)8.290 (3,1%)4.757 (3,4%)163 (0,9%)
11 februarie19.064 (0,7%)4.703 (1,7%)2.025 (1,5%)54 (0,3%)
18 februarie10.818 (0,4%)2.663 (1%)883 (0,6%)33 (0,2%)
25 februarie6731 (0,2%)1688 (0,6%)515 (0,4%)20 (0,1%)
4 martie4247 (0,15%)1000 (0,37%)315(0,23%)18 (0,1%)

Comunicatul integral:


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Școlile să nu mai fie responsabile pentru dosarele sociale ale elevilor, accesul la liceu pentru elevii care nu au luat nota 5 la Evaluarea Națională să fie limitat, printre propunerile profesorilor, elevilor și părintilor pentru creșterea participării școlare și la Evaluarea Națională – raport

Eliminarea responsabilității școlii în realizarea dosarelor sociale ale elevilor, demers care suprasolicită si supraîncarcă personalul școlii, în detrimentul activităților educaționale și limitarea accesului la liceu pentru elevii care nu au…
Vezi articolul

Numărul studenților la licență a crescut în ultimul an / Cei mai mulți sunt înscriși la Afaceri, Drept, Inginerie, Medicină / Creșterea încetinește în cazul Științelor educației – ultimele date INS

Numărul studenților înscriși la studii de licență, în ultimul an universitar (2024-2025), s-a ridicat la 432.907, potrivit celor mai noi date făcute publice de Institutul Național de Statistică (INS), puse…
Vezi articolul

Impact puternic al nivelului de educație al părinților asupra situației materiale a copiilor: România are cea mai mare rată din UE a copiilor din familii care se confruntă cu lipsuri – 85%, mai mult decât dublul mediei europene

În 2021, 39% dintre copiii din UE care trăiau în gospodării cu un nivel de educație scăzut (cel mult învățământul secundar inferior) au fost afectați de lipsuri materiale, în comparație…
Vezi articolul