Doar elevii din 18 școli și 315 clase mai făceau ore online săptămâna trecută, cei mai mulți în București

655 de vizualizări
Numărul cazurilor de infectare cu SARS-CoV-2 a scăzut la cifre apropiate celor de la începutul semestrului II, astfel că doar 18 școli și 315 clase mai aveau activități online, arată Ministerul Educației într-un comunicat.

„Trendul descendent al situației epidemiologice din mediul școlar, consemnat în ultimele săptămâni, a continuat și în intervalul 28 februarie – 4 martie. Astfel, în această perioadă, numărul de infectări cu SARS-CoV-2 în unitățile de învățământ a continuat să scadă și, implicit, a scăzut și numărul de clase/unități școlare cu activitate organizată în sistem online”, potrivir instituției.

Conform raportărilor centralizate de la inspectoratele școlare, la finalul săptămânii 28 februarie – 4 martie, 18 unități de învățământ (cu personalitate juridică sau structuri) și 315 de clase/grupe funcționau în sistem online.

La momentul raportării, situația epidemiologică din școli implica următoarele date:

  • 4.247 de elevi/preșcolari – pozitivi Covid-19 (0,15%)
  • 1.000 de persoane angajate în sistemul de învățământ preuniversitar – pozitive SARS-CoV-2 (0,37%).

În urma administrării testelor antigen pe bază de salivă în unitățile de învățământ, în săptămâna 28 februarie – 4 martie 2022 au fost raportate 772 de teste de salivă pozitive. Dintre acestea, 460 (60%) au fost confirmate RT-PCR, 189 (24%) au fost infirmate, iar pentru 123 (16%) nu exista niciun răspuns la data raportării.

Situația comparativă din ultimele săptămâni:

DataElevi/preșcolari infectați Covid-19 la momentul raportării / procentPersonal infectat Covid-19 la momentul raportării / procentClase cu activitate suspendată la momentul raportării / procentUnități școlare în sistem online/ procent
10 ianuarie1500 (0,1%)547 (0,2%)876 (0,6%)67 (0,4%)
21 ianuarie13.541 (0,5%)4.252 (1,6%)2.882 (2,1%)46 (0,3%)
28 ianuarie26.974 (0,9%)7.307 (2,7%)3.576 (2,6%)108 (0,6%)
4 februarie32.100 (1,1%)8.290 (3,1%)4.757 (3,4%)163 (0,9%)
11 februarie19.064 (0,7%)4.703 (1,7%)2.025 (1,5%)54 (0,3%)
18 februarie10.818 (0,4%)2.663 (1%)883 (0,6%)33 (0,2%)
25 februarie6731 (0,2%)1688 (0,6%)515 (0,4%)20 (0,1%)
4 martie4247 (0,15%)1000 (0,37%)315(0,23%)18 (0,1%)

Comunicatul integral:


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

STUDIU Percepție profund negativă a românilor participanți la Ipsos Education Monitor 2025 cu privire la calitatea educației: Doar 12% dintre respondenți consideră că sistemul educațional este de calitate. România are al doilea cel mai scăzut procent, după Peru / În Irlanda, 71% consideră educația într-o stare bună, iar în Marea Britanie aproape jumătate

România înregistrează al doilea cel mai scăzut procent de încredere a respondenților în calitatea sistemului de educație, după Peru, și în scădere față de anul trecut, potrivit studiului global Ipsos…
Vezi articolul

Studiu pe un eșantion de oportunitate: din peste 570 de liceeni care au răspuns la chestionare online, majoritatea au valori de stânga, iar nouă din zece vor ca statul să asigure sănătate și educație de calitate și să garanteze drepturile egale ale cetățenilor

Majoritatea celor 575 de liceeni din 34 de județe, participanți la un sondaj al organizației World Vision România, care au răspuns la un chestionar online, au valori de stânga, conform…
Vezi articolul