Doar elevii din 18 școli și 315 clase mai făceau ore online săptămâna trecută, cei mai mulți în București

655 de vizualizări
Numărul cazurilor de infectare cu SARS-CoV-2 a scăzut la cifre apropiate celor de la începutul semestrului II, astfel că doar 18 școli și 315 clase mai aveau activități online, arată Ministerul Educației într-un comunicat.

„Trendul descendent al situației epidemiologice din mediul școlar, consemnat în ultimele săptămâni, a continuat și în intervalul 28 februarie – 4 martie. Astfel, în această perioadă, numărul de infectări cu SARS-CoV-2 în unitățile de învățământ a continuat să scadă și, implicit, a scăzut și numărul de clase/unități școlare cu activitate organizată în sistem online”, potrivir instituției.

Conform raportărilor centralizate de la inspectoratele școlare, la finalul săptămânii 28 februarie – 4 martie, 18 unități de învățământ (cu personalitate juridică sau structuri) și 315 de clase/grupe funcționau în sistem online.

La momentul raportării, situația epidemiologică din școli implica următoarele date:

  • 4.247 de elevi/preșcolari – pozitivi Covid-19 (0,15%)
  • 1.000 de persoane angajate în sistemul de învățământ preuniversitar – pozitive SARS-CoV-2 (0,37%).

În urma administrării testelor antigen pe bază de salivă în unitățile de învățământ, în săptămâna 28 februarie – 4 martie 2022 au fost raportate 772 de teste de salivă pozitive. Dintre acestea, 460 (60%) au fost confirmate RT-PCR, 189 (24%) au fost infirmate, iar pentru 123 (16%) nu exista niciun răspuns la data raportării.

Situația comparativă din ultimele săptămâni:

DataElevi/preșcolari infectați Covid-19 la momentul raportării / procentPersonal infectat Covid-19 la momentul raportării / procentClase cu activitate suspendată la momentul raportării / procentUnități școlare în sistem online/ procent
10 ianuarie1500 (0,1%)547 (0,2%)876 (0,6%)67 (0,4%)
21 ianuarie13.541 (0,5%)4.252 (1,6%)2.882 (2,1%)46 (0,3%)
28 ianuarie26.974 (0,9%)7.307 (2,7%)3.576 (2,6%)108 (0,6%)
4 februarie32.100 (1,1%)8.290 (3,1%)4.757 (3,4%)163 (0,9%)
11 februarie19.064 (0,7%)4.703 (1,7%)2.025 (1,5%)54 (0,3%)
18 februarie10.818 (0,4%)2.663 (1%)883 (0,6%)33 (0,2%)
25 februarie6731 (0,2%)1688 (0,6%)515 (0,4%)20 (0,1%)
4 martie4247 (0,15%)1000 (0,37%)315(0,23%)18 (0,1%)

Comunicatul integral:


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

GRAFIC cazurile de COVID-19 din școli, în scădere, raportează Ministerul Educației / Peste 19.000 de elevi și peste 4.700 de angajați din sistemul de educație au coronavirus / Peste 23% din testele rapide pozitive au fost confirmate false, după testarea PCR

În ultima săptămână s-a înregistrat o scădere a numărului de infectări cu SARS-CoV-2 în mediul școlar și, implicit, a numărului de clase și unități cu activitate organizată în sistem online,…
Vezi articolul

Ministrul Educației, despre impactul măsurilor din Legea Bolojan în educație, de doar 0,02% din PIB pe 2025, prezentat de Consiliul Fiscal și analizat și de Romanian Economic Monitor de la Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca: Datele sunt reale, dar trebuie interpretate corect. Noi, practic, nu mai cerem 2 miliarde și am salvat 400 de milioane. În total 2.400.000 lei – este o sumă mare

„Este o interpretare greșită. Datele sunt reale, trebuie interpretate corect”, a spus ministrul Educației la Radio România Iași, întrebat joi, 11 septembrie, despre analiza Romanian Economic Monitor (RoEM), proiect al Facultății…
Vezi articolul

Aproape 5 mii de elevi de clasele a VIII-a și a XII-a consideră că împărțirea pe module a anului școlar este un avantaj în privința pregătirii pentru Evaluarea Națională și Bac – raport al Ministerului Educației / Ce spun părinții

Peste 2.300 de elevi de clasele a VIII-a și alți peste 2.500 de a XII-a, participanți la un studiu realizat de experți ai Ministerului Educației consideră că împărțirea anului școlar…
Vezi articolul