Donații pentru aproape 6.000 de ore de educație remedială, printr-o campanie de combatere a abandonului școlar

129 de vizualizări
Foto: Noua ne pasă
O campanie de strângere de donații pentru sprijinirea copiilor cu risc de abandon școlar, derulată de o fundație și o companie de retail online, a strâns peste 16.500 de donații, cu o valoare ce poate susține peste 5.900 de ore de educație remedială, potrivit unui comunicat al organizatorilor.

Acesta arată că, în perioada 21 aprilie – 21 iunie, campania derulată de Fundația “Nouă ne pasă” și retailerul eMag a strâns donații în valoare de peste 160.600 de lei. Cu ajutorul acestor bani, precizează comunicatul, copiii dintr-un program de recuperare a materiei (“Nouă ne pasă”) vor beneficia de ore remediale, din partea unor profesori înscriși în acest proiect, la matematică și română. 

Grupele cuprind maxim 10 copii, care vor participa în program minimum 3 ani și care, pe lângă ajutor din partea profesorilor, primesc și o masă caldă de trei ori pe săptămână.

  • Potrivit comunicatului, participarea în programul Nouă ne pasă este deschisă oricărei echipe de profesori din mediul rural care aplică cu propuneri de proiecte, fiind selectate cele mai convingătoare aplicații. Fiecare școală selectată beneficiază de sprijin financiar, iar suma oferită acoperă cheltuielile pentru masa copiilor la școală, materialele didactice și plata profesorilor.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Protest al organizațiilor studențești față de intenția Guvernului de a elimina o parte din reducerea la transportul local și metrou, precum și de a aplica reducerile pentru tren doar la rutele între domiciliu și facultate

Studenții condamnă măsurile propuse în cea mai recentă formă a proiectului de Ordonanță de Urgență care stabilește măsurile fiscal-bugetare pentru anul 2025, cunoscută drept ordonanța-trenuleț. Uniunea Studenților din România (USR),…
Vezi articolul

Educația nu se mai face, în țările care au succes, cu durere, spune Monica Mincu, cercetătoare româncă la Universitatea din Torino: Dacă elevii nu învață, vina este a noastră, nu a lor / Cât de curajoasă este România, politic vorbind, să implice experții și profesioniștii și să reformeze sistemul?

Țările care au performanțe deosebite au investit în sistemul școlar și au reușit să-l schimbe în două-trei decenii, a spus într-o scurtă analiză Monica Mincu, cercetătoare în sisteme școlare comparate…
Vezi articolul

Federația Sindicatelor Libere din Învățământ, apel către guvernanți: Creşte numărul pensionarilor la catedră. Situaţia a fost generată atât de lipsa posturilor titularizabile, cât mai ales de numărul foarte mic al tinerilor care vor să profeseze în învățământ

„Creşte numărul pensionarilor la catedră, pentru că tinerii nu vor să lucreze în învăţământ”, se arată într-un comunicat al Federației Sindicatelor Libere din Învățământ, cu ocazia Zilei Internaționale a Educației.…
Vezi articolul