Donații pentru aproape 6.000 de ore de educație remedială, printr-o campanie de combatere a abandonului școlar

117 vizualizări
Foto: Noua ne pasă
O campanie de strângere de donații pentru sprijinirea copiilor cu risc de abandon școlar, derulată de o fundație și o companie de retail online, a strâns peste 16.500 de donații, cu o valoare ce poate susține peste 5.900 de ore de educație remedială, potrivit unui comunicat al organizatorilor.

Acesta arată că, în perioada 21 aprilie – 21 iunie, campania derulată de Fundația “Nouă ne pasă” și retailerul eMag a strâns donații în valoare de peste 160.600 de lei. Cu ajutorul acestor bani, precizează comunicatul, copiii dintr-un program de recuperare a materiei (“Nouă ne pasă”) vor beneficia de ore remediale, din partea unor profesori înscriși în acest proiect, la matematică și română. 

Grupele cuprind maxim 10 copii, care vor participa în program minimum 3 ani și care, pe lângă ajutor din partea profesorilor, primesc și o masă caldă de trei ori pe săptămână.

  • Potrivit comunicatului, participarea în programul Nouă ne pasă este deschisă oricărei echipe de profesori din mediul rural care aplică cu propuneri de proiecte, fiind selectate cele mai convingătoare aplicații. Fiecare școală selectată beneficiază de sprijin financiar, iar suma oferită acoperă cheltuielile pentru masa copiilor la școală, materialele didactice și plata profesorilor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Noile grile de salarii, trimise de Ministerul Educației în școli, pe fiecare gradație de vechime, funcție și grade didactice. Instituția arată exemple majorări ce ar urma să fie aplicate după ordonanța de urgență aprobată forțat de Guvern, fără acceptul celor aflați în grevă generală

Ministerul Educației a trimis școlilor noile grile de salarii, după funcție, vechime, grad didactic pentru luna iunie 2023, comparativ cu luna mai 2023, potrivit unui document obținut de Edupedu.ro. Ieri,…
Vezi articolul

Ministerul Educației: Matematică este percepută, în general, de elevi ca aridă, neprietenoasă și fără utilitate practică – recunoaște instituția pentru prima dată într-un document oficial

Matematica este percepută, în general, de elevi ca fiind aridă, neprietenoasă și fără utilitate publică, potrivit unui document al Ministerului Educației publicat în Monitorul Oficial. Informația apare în nota de…
Vezi articolul