VIDEO Elevă în clasa a VII-a, despre școala online: Temele și orele au început să fie cam stresante pentru că nu avem ceva bine pus la punct

14.995 de vizualizări
Temele și orele au început să fie cam stresante pentru că nu avem ceva bine pus la punct, spune Antonia Vijidac, elevă în clasa a VII-a, la Liceul Tehnologic Nr. 1 din Fundulea, județul Călărași în cadrul conferinței online Școala pe net, organizată sub egida Ministerului Educației. Aceasta spune că la școala lor, pe platforma pe care o folosesc, elevii primesc cu întârziere mesajele cu teme sau cu exerciții de la profesori, iar între timp intră în alte ore și lucrurile se aglomerează.

Părerile mai multor elevi participanți la conferința Școala pe net despre eficiența în desfășurare a orelor pe internet au conturat această imagine a aglomerării predării sau recapitulărilor după un orar prestabilit pe care profesorii îl respectă în cele mai multe dintre școli, dar care pentru elevi devine obositor.

”Temele și orele au început să fie cam stresante pentru că nu avem ceva bine pus la punct, avem o platformă dar nu primim în aceeași clipă mesajele și le primim cu întârziere și asta ar fi cam o problemă”, spune Antonia Vijidac, elevă în clasa a VII-a, la Liceul Tehnologic Nr. 1 din Fundulea, județul Călărași. „Partea bună este că am reușit să vedem cum ne descurcăm singuri, fără profesori, cât de capabil suntem și am văzut cine se implică dintre elevi și profesori”, a mai spus eleva.

Ana Manolescu, elevă în clasa a VIII-a la Colegiul Avenor din București, spune că „orele sunt făcute normal, de dimineață de la 8:00 până la 4:00 după-amiază și respectăm același oraș, însă orele au început să devină mai stresante pentru că nu apucăm să comunicăm și nu avem foarte mult timp liber. Eu fiind clasa VIII-a am și foarte mult de lucru și cred că și ceilalți colegi care sunt ca mine au aceeași problemă, întrucât profesorii acum ne dau aceeași materie de lucru acasă pe care ne-o dădeau și în timpul școlii, iar asta devine o problemă pentru că noi acum suntem mai stresați stând doar în casă, neavând oportunitatea să ieșim afară și să comunicăm”.

„Din punctul meu de vedere, cumva tot ce se întâmplă acum pe deoparte ne ajută, pentru că eu consider că avem cumva timp și pentru noi să ne punem anumite lucruri la punct dacă nu am avut timp la școală. Materialele trimise de către profesori pe Classroom, ne putem uita de mai multe ori pe ele, ne putem face altfel de notițe, în momentul în care suntem la întâlnirea de pe Zoom îi putem întreba, dar nu e același lucru ca în clasă”, a spus Denisa Gîndilă, elevă în clasa a XI-a, tot la Liceul Tehnologic Nr. 1, Fundulea.

Aceasta remarcă faptul că pe internet profesorii sunt punctuali: „Profesorii sunt punctuali, având ora exactă la care să intrăm. Și înainte profesorii erau punctuali, doar că se mai întâmpla să întârzie sau să nu poată ajunge din cauza unor probleme care au intervenit și așa, toată lumea știe exact când să intre la oră și nu avem probleme cum ar fi „doamna mă pot duce nu știu unde” sau alte lucruri de genul…”

Puteți vedea dezbaterea aici:

FOTO: scoalapenet.ro


3 comments
  1. La mine este și mai grav. Îmi da o tonă de teme. Ma trezesc la 6:30 si ma culc la ora 24:00. Am început sa am probleme cu ochii. Stau în continuu pe telefon și laptop. Proiecte, teste, ore…

  2. Acești elevi sunt un caz fericit ,ca au cadre didactice carora le pasa de ei si de scoala .Copiii mei elevi la gimnaziu la Sc.Aurel Vlaicu Fetesti nu fac ore din 28-30 ore pe saptamana fac cel mult 15 ore pe saptamana,profesorii marea majoritate sunt absenti.

    1. La mine este și mai grav. Îmi da o tonă de teme. Ma trezesc la 6:30 si ma culc la ora 24:00. Am început sa am probleme cu ochii. Stau în continuu pe telefon și laptop. Proiecte, teste, ore…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Dezbatere aprinsă Ecaterina Andronescu-Oana Moraru. Ministrul vrea ca profesorii să treacă din nou în universități, pentru reîmprospătarea cunoștințelor / Moraru: Inspectorii școlari, metodiștii fac parte din nomenclatura de partid. Sper că în mandatul al IV-lea salvați niște aparențe

Copiii trebuie să poată fi din nou lăsați repetenți începând din clasa I, iar profesorii trebuie să treacă în procesul de formare “din nou în universități” pentru “reîmprospătarea cunoștințelor”, a…
Vezi articolul

„Mai bine toboșar, decât trompetist” – reacția ironică a profesoarei Monica Halaszi la președintele Academiei Române, Ioan Aurel Pop, în dezbaterea pe programa de literatură română propusă la clasa a IX-a

Reacție ironică a profesoarei Monica Halaszi la intervenția președintelui Academiei Române, Ioan-Aurel Pop, care a ieșit public în apărarea reorganizării pe criterii cronologice a literaturii române în noua programă pentru…
Vezi articolul

OFICIAL Din anul școlar 2025-2026, toți profesorii de gimnaziu și liceu vor aloca 25% din numărul de ore predate pentru activități remediale, de consolidare, fixare și transfer al competențelor în viața de zi cu zi / Inspectoratele școlare vor monitoriza planificarea profesorilor

Din anul școlar 2025-2026, planificarea orelor pentru gimnaziu și liceu se va face ținând cont că 25% din numărul total de ore al unei discipline reprezintă activități remediale, de consolidare,…
Vezi articolul

Certificări ECDL cu premii și cel puțin alte trei beneficii pentru elevii care se înscriu și își atestă competențele digitale până pe 15 decembrie. Educația digitală – o necesitate, nu o opțiune (P)

ECDL Romania încurajează toate școlile, elevii și profesorii să participe activ la această revoluție digitală în educație. Cu ECDL/ICDL, toți cei implicați în procesul educațional pot să își construiască un…
Vezi articolul