VIDEO Elevă în clasa a VII-a, despre școala online: Temele și orele au început să fie cam stresante pentru că nu avem ceva bine pus la punct

14.887 de vizualizări
Temele și orele au început să fie cam stresante pentru că nu avem ceva bine pus la punct, spune Antonia Vijidac, elevă în clasa a VII-a, la Liceul Tehnologic Nr. 1 din Fundulea, județul Călărași în cadrul conferinței online Școala pe net, organizată sub egida Ministerului Educației. Aceasta spune că la școala lor, pe platforma pe care o folosesc, elevii primesc cu întârziere mesajele cu teme sau cu exerciții de la profesori, iar între timp intră în alte ore și lucrurile se aglomerează.

Părerile mai multor elevi participanți la conferința Școala pe net despre eficiența în desfășurare a orelor pe internet au conturat această imagine a aglomerării predării sau recapitulărilor după un orar prestabilit pe care profesorii îl respectă în cele mai multe dintre școli, dar care pentru elevi devine obositor.

”Temele și orele au început să fie cam stresante pentru că nu avem ceva bine pus la punct, avem o platformă dar nu primim în aceeași clipă mesajele și le primim cu întârziere și asta ar fi cam o problemă”, spune Antonia Vijidac, elevă în clasa a VII-a, la Liceul Tehnologic Nr. 1 din Fundulea, județul Călărași. „Partea bună este că am reușit să vedem cum ne descurcăm singuri, fără profesori, cât de capabil suntem și am văzut cine se implică dintre elevi și profesori”, a mai spus eleva.

Ana Manolescu, elevă în clasa a VIII-a la Colegiul Avenor din București, spune că „orele sunt făcute normal, de dimineață de la 8:00 până la 4:00 după-amiază și respectăm același oraș, însă orele au început să devină mai stresante pentru că nu apucăm să comunicăm și nu avem foarte mult timp liber. Eu fiind clasa VIII-a am și foarte mult de lucru și cred că și ceilalți colegi care sunt ca mine au aceeași problemă, întrucât profesorii acum ne dau aceeași materie de lucru acasă pe care ne-o dădeau și în timpul școlii, iar asta devine o problemă pentru că noi acum suntem mai stresați stând doar în casă, neavând oportunitatea să ieșim afară și să comunicăm”.

„Din punctul meu de vedere, cumva tot ce se întâmplă acum pe deoparte ne ajută, pentru că eu consider că avem cumva timp și pentru noi să ne punem anumite lucruri la punct dacă nu am avut timp la școală. Materialele trimise de către profesori pe Classroom, ne putem uita de mai multe ori pe ele, ne putem face altfel de notițe, în momentul în care suntem la întâlnirea de pe Zoom îi putem întreba, dar nu e același lucru ca în clasă”, a spus Denisa Gîndilă, elevă în clasa a XI-a, tot la Liceul Tehnologic Nr. 1, Fundulea.

Aceasta remarcă faptul că pe internet profesorii sunt punctuali: „Profesorii sunt punctuali, având ora exactă la care să intrăm. Și înainte profesorii erau punctuali, doar că se mai întâmpla să întârzie sau să nu poată ajunge din cauza unor probleme care au intervenit și așa, toată lumea știe exact când să intre la oră și nu avem probleme cum ar fi „doamna mă pot duce nu știu unde” sau alte lucruri de genul…”

Puteți vedea dezbaterea aici:

FOTO: scoalapenet.ro

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI:RO76BTRLRONCRT0471641001

CONT EURO:RO26BTRLEURCRT0471641001

Deschis la BANCA TRANSILVANIA
Donează prin Patreon

Donează

3 comentarii
  1. La mine este și mai grav. Îmi da o tonă de teme. Ma trezesc la 6:30 si ma culc la ora 24:00. Am început sa am probleme cu ochii. Stau în continuu pe telefon și laptop. Proiecte, teste, ore…

  2. Acești elevi sunt un caz fericit ,ca au cadre didactice carora le pasa de ei si de scoala .Copiii mei elevi la gimnaziu la Sc.Aurel Vlaicu Fetesti nu fac ore din 28-30 ore pe saptamana fac cel mult 15 ore pe saptamana,profesorii marea majoritate sunt absenti.

    1. La mine este și mai grav. Îmi da o tonă de teme. Ma trezesc la 6:30 si ma culc la ora 24:00. Am început sa am probleme cu ochii. Stau în continuu pe telefon și laptop. Proiecte, teste, ore…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

În 17 județe copiii sunt lăsați corigenți masiv în clasa a VIII-a, ca să nu intre în Evaluarea Națională. “Intenționăm să descifrăm mecanismul intern prin care am ajuns aici,” anunță ministrul

În 17 județe din toată țara, ratele de corigenți sau elevi lăsați cu situația neîncheiată cresc masiv în clasa a VIII-a, potrivit unei statistici publicate de Ministerul Educației. Cele mai…
Vezi articolul