Fondatorul platformei Școala Informală de IT anunță lansarea unei francize internaţionale

317 vizualizări
Şcoala Informală de IT, o platformă de educaţie non-formală în domeniul IT, va lansa o franciză disponibilă internaţional, a declarat Răzvan Voica, directorul general şi cofondatorul SIIT, citat de Agerpres, potrivit G4Media.ro. Acesta spune că franciza ar putea fi gata până la finalul anului, dar costul nu a fost încă stabilit.

Şcoala Informală de IT a fost lansată în 2013, la Cluj, iar în prezent este o comunitate formată din zeci de mentori la nivel naţional, care au pregătit peste 3.000 de cursanţi. Nivelul mediu de acceptare la cursuri este de 40%, potrivit agenției de presă.

Peste 80% dintre participanţii la cele 27 de cursuri organizate de Şcoala Informală de IT au intrat sau au revenit în piaţa muncii după absolvire, indiferent de domeniile de activitate din care proveneau iniţial – construcţii, medicină, sistem bancar, actorie, filosofie sau teologie, spun reprezentanții acesteia.

Cursurile SIIT se desfăşoară în şase hub-uri dezvoltate la nivel naţional în Cluj-Napoca, Bucureşti, Iaşi, Timişoara, Braşov şi Craiova, sub îndrumarea a 100 de practicieni – mentori şi sunt structurate pe trei niveluri: iniţiere, pregătire şi specializare în IT, scrie G4Media.ro.

Sucursala SIIT Bucureşti şi-a început activitatea acum trei ani. În cei trei ani de activitate, HUB-ul din Bucureşti a pregătit peste 600 de absolvenţi.

Cursanţii pot să aleagă din 27 de programe educaţionale, iar după absolvirea cursului introductiv sunt consiliaţi, conform abilităţilor tehnice şi non-tehnice pe care le deţin. Preţul este de 250 de euro pe lună, iar cursurile pot dura până la 6 luni. Pentru 2018, compania ţinteşte o cifră de afaceri de un milion de euro şi un nivel al profitabilităţii de 8%.

Foto: scoalainformala.ro


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Orban, ultimatum dat miniștrilor Educației și Sănătății: În cursul zilei de astăzi să ajungeți la o formă aproape definitivă a ordinului pentru deschiderea școlilor, astfel încât marți să fie comunicat

Ultimatum dat miniștrilor Educației și Sănătății de premierul Ludovic Orban pe tema regulilor de deschidere a școlilor la începutul ședinței de Guvern de luni. „În cursul zilei de astăzi să…
Vezi articolul

Avocatul Poporului cere Ministerului Educației să spună cum va aplica ordinul privind obligativitatea școlii online – de unde bani pentru terminale, când vor fi instruiți profesorii, ce se întâmplă la sate

Avocatul Poporului a adresat, vineri, Ministerului Educației o serie de lămuriri privind modul cum va aplica ordinul referitor la obligativitatea școlii online. Instituția spune că a primit mai multe sesizări…
Vezi articolul

Florian Bichir, conferențiar de la Universitatea de Apărare, a postat pe Facebook un selfie în care apare imaginea lui Ion Antonescu. Institutul ”Elie Wiesel”: ”Postarea reprezintă o provocare la adresa instituțiilor statului”

Un cadru didactic de la universitatea care pregătește viitorii șefi ai Armatei a ales să-și exprime, pe Facebook, solidaritatea cu cei care stau acasă în perioada Stării de Urgență postând…
Vezi articolul

Educatorii, învățătorii și consilierii școlari să fie responsabili de emoții – proiecte propuse Inspectoratului școlar Buzău de Agenția Națională Antidrog, pentru discuții și programe despre dependență

Agenția Națională Antidrog (ANA) propune Inspectoratul școlar Buzău o serie de campanii și proiecte naționale legate de prevenirea consumului de alcool, tutun și droguri pentru profesori, părinți, elevi și studenți,…
Vezi articolul

Performanța elevilor în școală este prezisă de inteligența cognitivă, de disciplina personală și de competențele emoționale. Ghid pentru profesori despre nevoile emoționale ale copiilor și despre cum pot fi ajutați să își facă prieteni, coordonat de psihoterapeutul Domnica Petrovai

Performanța academică a copiilor este prezisă, în următoarea ordine, de inteligența cognitivă, de conștiinciozitatea sau disciplina personală și de competențele emoționale, se arată în Ghidul despre nevoile de dezvoltare ale…
Vezi articolul

Andronescu anunță că în școli predau 85 de mii de profesori cu facultăți făcute „la distanță” și trebuie din nou aduși la formare: „Când înveți la distanță, înveți ușor departe de carte”

Cu prioritate, profesorii care au făcut cursuri la distanță, în universități, „trebuie să îi aducem într-un program de formare” a declarat Ecaterina Andronescu la o întâlnire cu inspectorii școlari din…
Vezi articolul