Închiderea școlilor în Franța nu este necesară / Informaţiile britanice referitoare la noua tulpină nu sunt suficiente – preşedintele Consiliului ştiinţific francez

300 de vizualizări
Foto: © Vladimir Melnikov | Dreamstime.com
În Franţa nu este necesară închiderea şcolilor, dar trebuie luate noi măsuri restrictive pentru a încetini transmiterea coronavirusului şi în special a variantei britanice, a precizat miercuri preşedintele Consiliului ştiinţific, Jean-François Delfraissy, care consiliază guvernul în privinţa gestionării epidemiei, transmite Agerpres.

„Credem că informaţiile britanice referitoare la noua tulpină nu sunt suficiente pentru a ne determina să recomandăm închiderea şcolilor în Franţa”, a declarat Jean-François Delfraissy pentru postul de radio franceinfo.

Acesta a mai spus că varianta britanică reprezintă cauza unui procent estimat de 1% din numărul noilor infectări în Franţa.

„Provocarea imediată nu este să o eliminăm, ci să-i încetinim transmiterea adoptând un număr de măsuri restrictive”, a continuat acesta.

Preşedintele Emmanuel Macron are programată miercuri dimineaţă o întâlnire cu principalii miniştri pentru a discuta o eventuală înăsprire a restricţiilor.

Interdicţia de circulaţie la nivel naţional ar putea intra în vigoare de la ora 18:00 în loc de 20:00, aşa cum s-a întâmplat deja în unele părţi din estul şi sud-estul ţării, relatează presa franceză.

Foto: © Vladimir Melnikov | Dreamstime.com

Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care site-ul Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

RAPORT 42% dintre elevi nu pot interpreta o informație, nu pot construi idei proprii, nu pot stabili asemănări și diferențe între personaje, arată Raportul național de literație / Doar 11% au competențe funcționale de literație

În medie, elevii din România nu au competențe în interpretarea unei informații, în formarea unor idei proprii și integrarea acestora în contextul dat prin interpretarea și argumentarea unor ipoteze, nu…
Vezi articolul

Singura școală-pilot privată aprobată de minister este co-fondată de secretarul de stat Radu Szekely, la Sibiu, acesta fiind șeful Comisiei de aprobare și cel care a avizat desemnarea. Szekely: Nu consider că e vreun conflict / Au mai fost trei școli particulare, dar au fost respinse – interviu

„Nu consider că este vreun conflict”, a răspuns Radu Szekely, secretar de stat pentru echitate și egalitate de șanse în Ministerul Educației, când a fost întrebat dacă nu există un…
Vezi articolul

Laureata Nobelului pentru Chimie 2020, despre câștigarea premiului de către două femei: Tind să mă consider om de știință. Vedem o lipsă de interes general în rândul tinerilor pentru o carieră științifică

„Mi-am dorit dintotdeauna să fac cercetare genetică pe celule umane, care poate ajuta comunitatea științifică să înțeleagă mai bine diverse boli”, a declarat astăzi Emmanuelle Charpentier, atunci când a fost…
Vezi articolul
meditații în perioada în care școlile au fost închise

Evaluare Națională 2025. Consilier școlar, către părinți: Evităm să facem comparații cu alți copii, cu frații mai mari, cu verișorii, cu copiii prietenilor noștri / Transmitem așteptările și intențiile noastre, dar nu creăm presiune asupra copilului

Mirela Barbu, consilier școlar la Școala Gimnazială “Traian” din Craiova, a vorbit despre cum ar putea părinții să le explice elevilor de clasa a VIII-a importanța Evaluării Naționale, dar fără…
Vezi articolul