Intervenția UE pentru a proteja dreptul la educație al copiilor din România, solicitată de europarlamentarul Victor Negrescu

1.104 vizualizări
Foto: © Kusmina Svetlana | Dreamstime.com
Vicepreședintele Comisiei pentru Educație și Cultură, Victor Negrescu a solicitat, în plenul Parlamentului European, intervenția UE pentru a proteja dreptul la educație al copiilor din România în contextul în care aproximativ 40% dintre școli rămân închise din cauza pandemiei, potrivit unui comunicat primit de Edupedu.ro.

„Din păcate, lipsa unor mecanisme europene a făcut ca milioane de elevi să nu aibă acces la școală, cum este în prezent cazul multor copii din România, unde 40% dintre școli încă sunt închise. Uniunea Europeană trebuie să intervină atunci când dreptul la educație nu este respectat!”, a precizat Victor Negrescu.

Europarlamentarul român a solicitat cu această ocazie elaborarea unei politici comune în materie de educație și implementarea rapidă a Zonei Europene a Educației.

___

Proiectul ”The European Parliament: leadership during historical change” este finanțat de Parlamentul European prin DG Communication. Edupedu.ro este singura responsabilă de conținutul acestui material și în niciun context acesta nu poate reprezenta poziția Parlamentului European.

Foto: © Kusmina Svetlana | Dreamstime.com / Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Rectorul Universității de Medicină din Târgu Mureș: Metodologia de admitere la facultate „trebuie să rămână așa cum este”; certificatul de la BAC ce atestă nivelul de competență lingvistică în română „nu întotdeauna este dublat și de o situație reală”

Metodologia stabilită de Ministerul Educației pentru admiterea la studii universitare „trebuie să rămână așa cum este, pentru că ordinul de ministru care aprobă metodologia nu este imperativ pentru universități, ci…
Vezi articolul
începerea școlii, predare bilingvă

Directoarea Andreia Bodea, despre efectele Legii Bolojan: A trebuit să umblăm la continuități. Supărare îndreptățită din partea părinților – de ce nu mai fac elevii română cu nu știu cine? Pentru că din rearanjarea încadrărilor s-au produs niște schimbări

Andreia Bodea, directoarea Colegiului Național I. L. Caragiale din București, a vorbit despre efectele Legii Bolojan asupra profesorilor și elevilor. „A trebuit să umblăm la continuități. Supărare îndreptățită din partea…
Vezi articolul