Stațiile Petrom ajută circa 2.000 de elevi cu tablete și acces internet, în cadrul campaniei „Drumul spre școala online”

Învățătoare la clasa I: Sunt fericită că avem o tablă și că cei mici vor avea tablete – vor fi mult mai stimulați să lucreze și să învețe, să vină la școală

3.385 de vizualizări
Foto: Petrom
„Sunt fericită că avem o tablă și că cei mici vor avea tablete”, spune cu ochii plini de speranță Georgiana, învățătoarea celor 29 de copii din clasa I A, de la Școala Gimnazială „Ienăchiță Văcărescu” din București. Își cunoaște foarte bine elevii și știe că cele 13 tabletele primite prin proiectul „Drumul spre școală”, îi vor face să vadă că școala ține pasul cu ei. „Vor fi mult mai stimulați să lucreze și să învețe, să vină la școală”, spune cadrul didactic.

Interactivitatea adusă de aplicațiile educaționale în fiecare oră de curs înseamnă mai mult entuziasm și o apropiere a elevilor de școală, a profesorului și învățătorului de elevi și implicit de părinți, pentru că majoritatea acestora apreciază în mod real utilitatea educativă dată dispozitivelor electronice, dezvoltarea de competențe digitale reale, fără de care viitorul va fi mult mai incert pentru copii.

„În anii trecuți am predat la alte școli care erau deja e prea echipate cu aceste device-uri și procesul de învățare, procesul de predare și chiar și de evaluare a fost mult mai ușor, noua generație fiind foarte captivată de aceste device-uri și de acest mod de a preda”, mai spune învățătoarea.

„În momentul acesta sunt fericită că avem o tablă și că cei mici vor avea tablete pentru că astfel orele de vor deveni mult mai interactive, copiii vor fi mult mai stimulați să lucreze și să învețe, să vină la școală”, ne-a spus cadrul didactic.

O mare parte dintre elevii din proiect sunt copii din familii care au situații materiale modeste, sau mai rău decât modeste, potrivit descrierii proiectului. „Deși se confruntă cu fel de fel de probleme, fac tot posibilul să vină la școală cât de des pot. Trist este că nu toți cei înscriși reușesc acest lucru, o bună parte din aceștia fiind în situația de abandon școlar sau ajungând în pragul repetenției. Sunt copii minunați cu povești triste. Viața nu i-a ocolit pe niciunul dintre ei, supunându-i în fiecare moment la încercări grele. Nevoia lor în momentul de față este de a veni la școală, de a avea parte de o bună educație, de incluziune și, mai ales, de cineva care are încredere în ei, îi sprijină și îi ghidează pe drumul cel bun”.

Bucuroși pentru tabletele primite, copiii știu deja că în acest an școala e mult mai prietenoasă. Diego, în vârstă de doar 7 ani are ADHD și reprezintă o provocare pentru toată clasa. Folosind aceste mijloace moderne de captare a atenției și de lucru individual, în grupe sau frontal, Diego poate fi îndrumat să-și canalizeze mult mai bine energia spre învățare și relaționare optimă cu colegii de clasă.

Ferestre către educația modernă, de calitate și către un viitor mai bun, tabletele cu tabla smart și laptop transformă sala de clasă într-un adevărat laborator digital.

Foto: Petrom


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Notele elevilor nu sunt condiționate de module, adică nu e obligatoriu ca elevii să aibă o notă sau mai multe pe primul modul. Secretarul de stat Florian Lixandru: Fiecare profesor își structurează materia și perioada de evaluare așa cum dorește

Notele pe care elevii le primesc nu sunt condiționate de fiecare modul, ci de respectarea regulii ca, la sfârșitul anului școlar, aceștia să aibă minimum N+3 note, unde N este…
Vezi articolul

Niciun elev din județul Iași nu primește la școală lapte, corn sau fructe prin programul Guvernului pentru o alimentație sănătoasă: Licitațiile abia sunt în curs de derulare, deși școala a început de 3 luni

Elevii din județul Iași nu au primit, până în prezent, niciunul dintre produsele pe care statul este obligat să le dea gratuit preșcolarilor și elevilor de clasele I-VIII, prin Programul…
Vezi articolul

Nu avem suficienți profesori specializați de educație fizică și sport în școli, nu există o infrastructură sportivă adecvată și suntem țara europeană cu doar trei sporturi obligatorii la clasă – atletism, jocuri și gimnastică, fără niciunul opțional – probleme identificate în Strategia Națională pentru Sport / Soluțiile sunt însă vagi

Ministerul Sportului a pus în dezbatere publică proiectul Strategiei Naționale pentru Sport, după ce l-a prezentat miercuri în ședința de Guvern. Au fost identificate principalele probleme privind orele de educație…
Vezi articolul

Care sunt drepturile și obligațiile părinților, elevilor și școlilor prevăzute în contractul educațional pe care fiecare părinte îl semnează la înscrierea copilul în clasa pregătitoare și la liceu, potrivit ROFUIP 2022 / Părinții au în continuare obligația de a nu duce copiii la școală dacă au febră, tuse sau durere în gât

Potrivit noului Regulament de organizare și funcționare a unităților de învățământ, aprobat luna trecută de ministerul educației și care va intra în vigoare din 5 septembrie, contractul educațional este valabil…
Vezi articolul

Școala Siguranței Tedi, al șaselea an de educație pentru elevii de clasa I, care învață să stea departe de pericole în drum spre școală, la școală, acasă sau în timpul vacanțelor. Sezonul 7 începe în toamnă (P)

Desfășurat într-o manieră inedită, adaptată acestei perioade, încă un an la Școala Siguranței Tedi a ajuns la final. Multe lecții online, Tedi îmbrățișat de la distanță, entuziasm și emoții regăsite…
Vezi articolul